💬
Logga in
Fuska.se

Buggar

187 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis

jag har gjort det

Nivå 3 · Lärling

Går inte för mig. <_<

Går för mig med.

Nivå 3 · Lärling

Nightwolf jo det går.. jag har hittat en bugg till nu på mitt silver..

min ledyba utvecklades till beedril

Nivå 1 · Novis

konstigt att din ledyba utvecklades till beedril

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Inte på mitt Crystall. <_<

24 Aug 2006

jag spelade gul å skulle gå till killen under prof.oaks labb. han var inte där! jag lekte honom å gick fram å tilbaks som han gör! helt plötsligt så kunde jag inte röra mig! sen så kom det en sån fly form på fåglar i ruby å dom. den flög bakom mig och då HOPPADE min gubbe tilll och vände sig om... å de va en shiny misigno i form av en rayqaza! de va super wierd för han kunde attacker som hette kaabooom,stickarmy returns,megaman said hi å struggle! (de va en ny "kopia" av gul i gba grafik! inte fire red eller leaf green!) ja blev så rädd att ja stängde av å starta om spelet! (jag ångrar mig nu!)

25 Aug 2006

Rayquaza fanns inte när Gul kom ut så du ljuger.

Nivå 2 · Novis

men det är säckert en emulator som han har och nån har mixtrat med den

Jaha.

27 Aug 2006

nee. de e specialbeställt från fabrikerna i japan. Å de är emulator! det var fabrikchefens barn som velat ha det så dom gjorde 1 utgåva!

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

ja någon har mixtrat med den och inte chefens barn lol :lol:

Nivå 16 · Legendfuskare

nu kan vi väl gå lite on topic?

en bug är ju att kopiera pokemon i Emerald, minns inte hur man gjorde men såg en film på Youtube om det

Nivå 2 · Novis

det är ingen bug <_<

Nivå 3 · Lärling

Det är en bugg.

Nivå 3 · Lärling

Glitch City

var där och läste sen på trsrockin om det

28 Aug 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det är en bugg.

jag skulle då inte säga att det är en bug

dom kanske hade gjort så att det skulle vara så vem vet? :P

Det verkar i alla fall inte som en bug.

29 Aug 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

nee. de e specialbeställt från fabrikerna i japan. Å de är emulator! det var fabrikchefens barn som velat ha det så dom gjorde 1 utgåva!

Asså gud! Tror ni verkligen på det där ? XD Läs det sakta så ser ni själv. Hatar såna som dig som ljuger för att få uppmärksamhet -.-Snorvalp. Och sig mig.. Vad heter fabriken ? Vilken hemsida ? Och sig mig.. Hur fixar du en emultator ?Lol. Och VARFÖR och HUR fick du tag på en speciell utgåva ? Du sa nyss att det var ett vanligt pokemon gul ? Guuud! Hur köpte du en emulatur i en special fabrik i japan ?HAHAHA!XDD
Nivå 5 · Fuskare

Asså. Bry er inte om Pokemaster1 över huvud taget. Han bara ljuger och spammar hela tiden.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.