jag har gjort det
Buggar
Går inte för mig. <_<
Går för mig med.
Nightwolf jo det går.. jag har hittat en bugg till nu på mitt silver..
min ledyba utvecklades till beedril
konstigt att din ledyba utvecklades till beedril
Inte på mitt Crystall. <_<
jag spelade gul å skulle gå till killen under prof.oaks labb. han var inte där! jag lekte honom å gick fram å tilbaks som han gör! helt plötsligt så kunde jag inte röra mig! sen så kom det en sån fly form på fåglar i ruby å dom. den flög bakom mig och då HOPPADE min gubbe tilll och vände sig om... å de va en shiny misigno i form av en rayqaza! de va super wierd för han kunde attacker som hette kaabooom,stickarmy returns,megaman said hi å struggle! (de va en ny "kopia" av gul i gba grafik! inte fire red eller leaf green!) ja blev så rädd att ja stängde av å starta om spelet! (jag ångrar mig nu!)
Rayquaza fanns inte när Gul kom ut så du ljuger.
men det är säckert en emulator som han har och nån har mixtrat med den
Jaha.
nee. de e specialbeställt från fabrikerna i japan. Å de är emulator! det var fabrikchefens barn som velat ha det så dom gjorde 1 utgåva!
ja någon har mixtrat med den och inte chefens barn lol :lol:
nu kan vi väl gå lite on topic?
en bug är ju att kopiera pokemon i Emerald, minns inte hur man gjorde men såg en film på Youtube om det
det är ingen bug <_<
Det är en bugg.
Glitch City
var där och läste sen på trsrockin om det
↗ till inläggetDet är en bugg.
jag skulle då inte säga att det är en bug
dom kanske hade gjort så att det skulle vara så vem vet? :P
Det verkar i alla fall inte som en bug.
↗ till inläggetAsså gud! Tror ni verkligen på det där ? XD Läs det sakta så ser ni själv. Hatar såna som dig som ljuger för att få uppmärksamhet -.-Snorvalp. Och sig mig.. Vad heter fabriken ? Vilken hemsida ? Och sig mig.. Hur fixar du en emultator ?Lol. Och VARFÖR och HUR fick du tag på en speciell utgåva ? Du sa nyss att det var ett vanligt pokemon gul ? Guuud! Hur köpte du en emulatur i en special fabrik i japan ?HAHAHA!XDDnee. de e specialbeställt från fabrikerna i japan. Å de är emulator! det var fabrikchefens barn som velat ha det så dom gjorde 1 utgåva!
Asså. Bry er inte om Pokemaster1 över huvud taget. Han bara ljuger och spammar hela tiden.