ja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte?
Är Det Lönt Att Köpa The Sims 2 ?
↗ till inläggetja undrar om det är lönt att köpa the sims 2 eller inte?
Ja det är klart!
Det fins jätte mycket saker du kan köpa.
Nya kläder.
Och 3D grafik! :visslar:
PS: Det är ett av dom mäst sålda spelen. :cool:
jadg för att det är mycket bätre grafik
tycker jag=)
NEJ ! x2000
JA för gudsskull ! JA !! KÖP ! NU !
Jag trodde också det skullle vara kul men det är ju infernaliskt tråkigt !
den har mycket bra grafik :gitarr:
Jo, de e faktiskt OK, man kan ju träna upp konditionen, bli fet och massa annat skojigt och nytt.
Och så kan du tex. om du är militär så kan det komma en pansarvagn och hämtadig.
köp det de e jätte kul :cool:
Om man gillar Sims så är det värt annars är det nästan likadant som ettan, bara bättre grafik.
Finns bättre spel ;D
Jag tycker Absolut att du ska köpa det! :cool:
Om du gillade The sims 1 så är det helt klart prisvärt. Grafiken har uppdaterats stort och det är mycket roligare och varierande. Men jag råder dig inte att köpa The sims 2 expansions, om du inte är en Sims fanatiker. Jag ser inte den stora skillnaden i sims expansions, det känns som en patch som du måste betala för.
Men om du insisterar.
Japp köp det om du tycker att 1:an var kul
själv tycker jag att sims är kul men det finns roligare spel också
gillar du skjut spel kan jag rekomendera Grand Theft Auto San Andreas :P :P
min åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!
jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ??
Det finns ju bättre spel än The Sims 2, men om du vill ha det så köp det.
↗ till inläggetmin åsikt: lev ditt eget liv, äta, skita, gå till jobbet, i ett spel så MENINGSLÖST !!
jag köpte sims 2 och tröttnde efter 2 veckor.. jag förstår bara inte vad som är kul med att göra vardagliga saker som att gå på toa ?? kan någon förklara ??
Bra sagt!
KÖP INTE THE SIMS!!!! DU KOMMER ÅNGRA DIG O GÖRA SJÄLVMORD!!!
Haha, vitdom. Var det inte lite väl hårt? :P
Om du gillar The Sims spelen så är det värt att köpa det..