💬
Logga in
Fuska.se

Kärleksproblem

25 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ibland gillar tjejerna att "testa" killarna. Dem spelar svårfångade helt enkelt. Det skulle kunna vara ett exempel.

Vill du ha en ensam stund med henne? Ring! Bjud hem henne, kolla på film eller något.

Säg bara typ "Hej vill du göra något med mig nån gång?", det är vad jag sa. Fråga det på MSN eller nåt kan du ju också göra, det gjorde jag :wub: .
Nivå 2 · Novis

Tack för tipsen. Att ringa verkar bra, Men förut då var vi 5 pers och hade filmkväll, Det har vi haft 2grr. Men om jag ringer henne " Hej vill du komma över och se en film?" Då kommer hon ju såklart fråga "Ska jag ta med några kompisar?" och då måste jag ju säga "Nej bara vi" liksom et kommer skapa trubbel om hon säger nej.Hon säger detta till sina tjejpolare och mina kompisar får reda på det och jag har redan avslöjat mej. Det jag får hoppas på att hon kommer då hit av nyfikenhet.

27 May 2006
Nivå 2 · Novis

Tja dags att liva upp tråden igen. Jo grabbar dags att ta upp Hank Williams och en vodka..Nån som kan rekomendera nån bra låt? Såhär är det. Jag ringde tjejen..Hon kunde inte..Hon sa en annan helg...Hon sa att hon gillade mej på mitt sätt.Men nu är min bästa kompis kär i henne och hon gillar honom. Han bjuder ut henne på bio...Och nu vet jag inte vad som händer. Jag önskar att hon märker att jag är trevligare och skillnaden mellan mej och honom och väljer mej..Men då är det ju proplemet med min kompis,Han skulle bli jätte sur. Jag är dum ochså..Jag vill hålla masken så jag säger "Kom igen *namn* allt är värt ett försök" och hjälper honom.Då är det större chans för honom. Såklart tjejen ska välja.. Jag har chattad med henne längre än min kompis..Och hon säger att jag är hennes stystaste killkompis..Jag kan få henne att skratta,Jag är rolig,Jag är kreativ på piano mellan min kompis är ingenting. Jag borde ha henne men hon väljer. Om jag får henne då vill jag inte att min kompis blir sur. Jag hatar detta.

29 May 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hon kanske vill göra dig avundsjuk? Fast jag vet inte vad det skulle vara bra för.

Du är ganska modig föressten, vem som helst kan se det du skriver, inte minst tjejen.

Senast ändrad:

30 May 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag snackade via msn med min lilla gullis^^ Men hon sa typ "Du e schysst kompis, men jag vill va ihop med nån jag värkligen e kär i" Antar att din tjej menar samma sak fast säger det på ett annat sät..

31 May 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Njah, tjejer gillar inte om man frågar via MSN/SMS. Att ringa är det bästa sättet, då fattar dom ju att man bryr sig.

Lyssna på den här snubben, han har nämligen lärt sig av den bästa. Eller hur Z? ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in