Om man får ha raketer borde man få ha smällare...
Smällare..
smällare e ju askul fast raketer e okså kul hahaha min kompis råkade sjuta på en raket på marken i sin trädgård asså det var tun snö och raketenstyrdes neråt ock sedan blev det ett stort hål i marken
YEA! grymt...men nåra polare la en raket i en brevlåda :Psmällare e ju askul fast raketer e okså kul hahaha min kompis råkade sjuta på en raket på marken i sin trädgård asså det var tun snö och raketenstyrdes neråt ock sedan blev det ett stort hål i marken
rätt grymt, den small utav h*lvete å så va de inga mer med den (den var av plåt)
numera har dom en plastpåse som brevlåda =)
Stabilt
jag gillar tysta fyrverkerier som typ butterfly för min hund är jätte rädd fär höga ljud om den hör nån smällare eller nått så läger den sig under bordet med svansen mellan benen.
det största skälet är inte skado risken för att det finns ju fortfarande raketer men det var många som klagade när folk smällde smällare och det är typ därför det förbjöds
Många som har fått massa skador av smällare
När förbjöd dom det? jag har inte sett det! :huh:
Några år sen....
jag köpte jaätte mycket typ 250 raketer och 200 andra sker :) och hål på att få en raket i ansiktet :(
Höll också på att få raket i ansiktet, men det var två stycken. Jag ska nog köpa stora, dem är roligast.. när dem smäller på låg höjd.. hehe..
Vadå man kan ju köpa smällare!
Alla fall i Liköping!!!