Jag tror lutande namn också kommer att skrotas. Rubriken lyder: "Nameffekter skrotas". Lutande är också en namneffekt.
Namneffekter Skrotas
Ja, men kursivt namn kan väl alla se
Men det finns ju bara "ta bort namneffekter" i affären, och om man inte kan köpa kursiv text, varför skulle den då finnas kvar?
Jag hade kursivt teckensnitt och jag fick VIP.
↗ till inläggetDen kommer förmodligen också försvinna. ;)Men det finns ju bara "ta bort namneffekter" i affären, och om man inte kan köpa kursiv text, varför skulle den då finnas kvar?
↗ till inläggetEfter ett dalande intresse och uteblivet stöd i FireFox och enligt uppgift även i kommande Internet Explorer 7 så skrotas namneffekterna. Till och med 2006-05-14 så går det att byta in sin namneffekt mot 1 månads FuskaVIP. Gör du det inte i tid så kommer du att behålla din namneffekt tillsvidare men dessa kommer att försvinna inom ett par veckor.
neej va synd, jag som sparat till det
aja, livet går vidare...
skickade mejl till admin igår o har fortfarande inte fått de (?) och fm'en jag har är inte från admin tror ja, för ja hade typ 2900 förut...
Så man skickar ett mail från sin adress till [email protected]..???
Och skriver vadå..????
Måste ha reda på detta idag hinner inte imorgon.
↗ till inläggetJag fick vänta typ 2 dagar innan jag fick VIP, så ha lite tålamod. ;)skickade mejl till admin igår o har fortfarande inte fått de (?) och fm'en jag har är inte från admin tror ja, för ja hade typ 2900 förut...
Santa_Claus:Driver: Du kan skriva det t.ex på Hotmail till " [email protected] ", skriv t.ex " Jag skulle gärna byta min namneffekt mot FuskaVIP ". ;)
Jag gick in på Övrigt på startsidan och tryckte där på Kontakta Oss och skrev vad jag hette på forumet
Okayy thanks for the tip.
hmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar....
Detta suger ju!
Vill ha min effekt för det får mig att känna mig...vet inte...
( få status ) ?
de e den 14e idag, och jag börjar bli nervis ;P
↗ till inläggethmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar....
Det e ju med fuskamynten som du köpt namneffekten med <_<
↗ till inläggetOm jag förstår Petey rätt så menar han att han inte vill ha fuskavip, för han kommer inte att spela över 50 spel per dygn, och omröstningar vågar han inte starta, och inga fm behöver han heller, för dom ligger bara att skräppar ;)hmm.... Vet ej om detta påverkar mig det minsta....Kommer nog ändå inte att spela över 50 spel per dygn i spelhörnan-.--- Och omröstningar är inget som jag vågar starta,,,, fuskamynt är inget för mig heller... ligger bara och dammar....
Hmm, jag bryr mig inte riktigt. Har aldrig haft det. Men det kanske är en bra ide och kanske gör sidan några procent snabbare :)
Jag har inte fått svar på mitt mail än.
Jag skickade igår.
Om jag skickade igår och kanske får svar imorgon kan jag fortfarande få Fuska V.I.P om Admin svarar imorgon..???
Jag har inte fått svar på mitt mail än.Jag skickade igår.
Om jag skickade igår och kanske får svar imorgon kan jag fortfarande få Fuska V.I.P om Admin svarar imorgon..???
Ja, antagligen. Du får tänka på att admin kanske inte har tid att sitta vid datorn 24/7 och fixa vip/fm till alla som skickar mail.