💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se - Det Strängaste Forumet ?

40 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hur kommer det sig att just detta forum är så extremt strängt ?

Det räcker med att man går lite off topic så blir man varnad.

Har märkt att på andra forum så spammar/chattar man hur mycket som helst.

Det här är det ända forumet som är übersträngt.

Varför är det så ? Kan det vara för att det finns så många medlemmar eller att det finns så många moderatorer som måste ha nått att göra ?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag håller med dig att de är alldeles för stränga och på andra forum som jag är medlem på så bryr sig moderatorerna nästan inte om något förutom spam och påhopp och sånt

Nivå 9 · Veteranfuskare

Tycker det e bra, jag har gjort många dumma saker, men ingen varning.. tycker det e lagom trängt, fuska. n u (blää!) e total spamm.. så va glada..

Ganska hårda regler, men det behövs.

Bara ragnarök som är sträng (skämt).

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

"Följ reglerna så får vi ett trevligare forum"

Sedan har det här forumet inte så "låg" nivå som många andra ställen. Vad kan det bero på tro... >_>

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Detta är ett stor och mycket fint forum.

Det ligger inte nere i dyn som de flesta andra forum.

Detta är inte strängt om man lyder reglerna.

Nivå 3 · Lärling

Det måste vara hårda regler för ett forum ska fungera. Skulle det inte vara det så skulle du få se ännu mer fjant, och det finns tillräckligt redan idag.

Vore nästan bättre om vissa av dom blev ännu ett snepp hårdare, och gärna aktivare.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Bara ragnarök som är sträng (skämt).

Bara ragnarök som är sträng (inte skämt).
Nivå 7 · Fuskare

han följer ju reglerna iaf ^^

10 May 2006

Det är tillräckligt strängt här till skillnad från andra forum.

Forum.fuska.se är ett exempel på ett forum som fungerar. I en hel del andra forum spammar t.o.m. moderatorerna.

Nej, jag tycker det är en bra regel och stränghets-balans i det här forumet, keep it up!

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Forum.fuska.se strängt? Skojar du eller?

Det är ju alldeles för slappt. Om du sett på andra sidor (utlänska) så är det hyfsat strängade.

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag har varit med om så otroligt många forum som gått i graven på grund av att medlemmarna har fått göra vad de vill i princip, jag vill inte att fuska.se ska bli ett sådant. dessutom finns det way mycket strängare forum än detta.

om man har fått en tillsägelse så är det ett tecken på att man ska skärpa sig, har man blivit tillsagt tre gånger för samma sak är väl ändå gränsen väldigt passerad.

Nivå 12 · Mästerfuskare

visst, visst, men vissa regler är för stränga. Snart kommer väll moderaterna stå med en linjal och smälla oss på fingrarna om vi stavar fel.

Jag vill gärna höra någon regel som är för sträng, so go ahead.

Moderatorerna har väl inga stavningskontroller? Eh!

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

visst, visst, men vissa regler är för stränga. Snart kommer väll moderaterna stå med en linjal och smälla oss på fingrarna om vi stavar fel.

Notera ordet snart i mitt inlägg. Sedan så tänker du en stund.

Det låter redan som de har påpekat stavning och går nu till nästa steg vilket är att slå med linjaler.

Notera ordet Moderaterna i ditt inlägg, kommer det politiker och slår? :-O

Nivå 12 · Mästerfuskare

Vad har moderater med fuska att göra? :/

Jag tycker inte alls att det är stränga regler. Det spammas en hel del ändå, även om vi har våra regler och försöker gå efter dem så gott vi kan.

11 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

Jag tkr det är lagom bra regler och inte så fruktansvärt strängt :)

Nivå 3 · Lärling

Kanske lite spamm & sådana saker så då måste man varna någon.

Det är väldigt bra här på fuska.se, vara bara snäll, aldrig off-topic så kommer du att ha ingen varning.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in