Wolfa Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Hej! Jag har befriat alla arbets gubbarna utom deras boss och denne hittar jag inte gjort detta förut men glömt hur jag gjorde. SÅ SNÄLLA HJÄLP!
Dark Link Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Ehh, deras boss står nere vid tältet :huh: men om du menar den fjärde arbetaren så är han iallafall långt upp. Gå in i Gerudo Fortress på natten. Gå längst upp i Fortress. (På utsidan) På en vägg brevid en avsats sitter en Gold Skulltula. Döda den, ta den och hoppa ner på den avsatsen. Hoppa sen rakt ner och du landar på en avsats med en dörr, gå in och där är den sista! Tips. Sjut på vakterna med Hook/Longshot så blir dom förstelnade några sekunder, eller sjut en pil för att få dom medvetslösa.
Aegzor Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Är det verkligen så, ja det kanske det var ... ?
Wolfa Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2006 Tack så hemskt mkt. Jösses så fort man glömmer saker ibland. :student:
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Skrivet 11 Maj 2006 Zelda är såpass stort så att man ska glömma saker i det ;). Det är det som gör det så bra.
Rekommendera inlägg