Hoppa till innehåll

Game Hacking


zelda-boy
 Dela

Rekommendera inlägg

hej jag undrar om någon håller på med gamehacking det är helt lagligt ifall ni undrar jag är själv en gamehacker om ni undrar vad dom gör nå här är en kort lista

 

 

gamhacker

 

vi kan hacka i spel och göra så att du får 1000000000000000000000gp

 

1000000000000000000exp per fight

1000000000000 st items typ 100000000000 potions

eller ändra så att du har ett svärd men tryck på en knapp och du har ett mycket bättre svärd ge dig ett svärd i typ plats 1,2,3,4,5,6,7... och en massa annat har lyckats med det flesta saker gjort så att om man köper nåt så går pengarna inte neråt men uppåt om du får pengar kan göra så att du köper men pengarna går uppåt istället för neråt hacka liv och sånt testa gamehacking det är kult

 

:D :D

snart en väldigt bra gamehacker :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Gamehacker är ju bara en som kan programmera och ändrar lite i spelets skripter och sånt. Så ser jag det som iallafall.

 

vi gör ju trainers och sånt lol om du har sett trainers ifrån CES så är jag faktiskt med i deras forum lol det är CES Forum

nån som hatar gamehackers försvinn från alla trainers patchers som är fusk

 

FÖR ATT FÅ DEN HÄR FÄRGEN MÅSTE DU HA color=#sen 2 hexadecimal siffror för hur mycket röd färg sen 2 för grön färg sen 2 för blå färg så är det det är RGB färger

Redigerat av zelda-boy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Helgon

Gamehacker är ju bara en som kan programmera och ändrar lite i spelets skripter och sånt. Så ser jag det som iallafall.

 

Lol, så du kallar färgad text för "Gamehacking"?

 

Denna tråd, inmyheart asså.. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter intresant.

Vad för sorts spel är det man gör trainers till? Vanliga single player spel såsom t.ex Grand theft auto?

 

Kan du inte ge exempel på något litet script hur det ser ut?

Vad är det för program man använder till det? Länk till det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Deviant

Jag har läst lite om gamehacking och liknande, men aldrig provat på. Det hade faktist varit lite kul. Själv kan jag programmera lite, så jag kan grunderna iallafall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gamehacker är ju bara en som kan programmera och ändrar lite i spelets skripter och sånt. Så ser jag det som iallafall.

 

 

Bara för att du är med i nåt forum så är du inte en del av forumet... och färger e knappast gamehacking...

 

visa oss bevis för att du e en

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...