↗ till inlägget
Men herregud, för det första, akta dig för att utrycka dig så starkt, det kan tolkas som §1.1 i vissa personers ögon, för det andra: Klart jag inte försvarar att pedofiler ska få våldta barn, jag försöker bara få dig att fatta att de inte är onda demoner utklädda till människor.
Om man bara hugger halsen av varenda pedofil (eller ger spruta eller vad f*n man gör), så har man blivit av med en pedofil, men man går miste om kunskap om t.ex varför de våldtar barn, får man reda på varför de gör det kan man lättare hindra att sådant händer i framtiden. Även om vården inte "botar" någon, så kan man iallafall få ut information om peddos från dem.
Som den där killen som nyligen våldtog och knivskar två unga flickor, det stod nästan direkt klart att han var skyldig, och om du bestämt över rättssystemet så antar jag att han hade skickats till galjen med en gång. Men eftersom att de undersökte honom innan domen så kom de fram till att han var påverkad av anabola steroider. Så nu vet man att anabola kan leda till våldtäkter, och därmed har man fått nyttig kunskap om pedofiler som kan hjälpa att hindra fler våldtäkter i framtiden, men om man avrättat honom direkt så hade fler kunnat börja gå på anabola och våldtagit folk.
Jag vägrar acceptera att folk kan försvara pedofili & folk som försvarar pedofiler är inte värda mer en en kotte vilket också framfördes i inlägget som var ett svar på ditt inlägg som i mina ögon var ett försvarande av pedofili.
Jag säger inte att dödsstraff ska finnas för pedofiler, det är alldeles för humant & snällt.
Jag anser att pedofiler ska "bli omhändertagna" av riktiga kriminella som verkligen HATAR pedofiler & våldtäktsmän så de får känna på hur det är att vara ynklig & maktlös.
Varför de våldtar? Psykisk störning.
Och ja, jag ger f*n i hur psykiskt sjuk någon är ifall man förgriper sig på ett litet oskyldigt barn, det är det fegaste & sjukaste man kan göra & jag fördömer alla sådana handlingar jävligt hårt. Det finns inget försvar för en sådan handling & jag skiter i deras uppväxtsförhållanden, de är inte värda mer än smågrus!
Varför ska missbruket av anabola sluta bara för att det är uppenbart att Kenny Wiklund var påverkad av anabola + alkohol när han mördade sin 12-åriga (!!!) styvdotter & våldtog & knivskar hennes 13-åriga (!!!) kompis?
Vet du ens varför folk börjar använda anabola?
Jag tror knappast att det är för att få en ursäkt att våldta & förgripa sig på små barn!
Ja, jag vet att jag har en hätsk ton, men mitt hat för pedofiler är enormt & jag vägrar acceptera att folk skriver med "snälla ord" om pedofiler.