nån som läser boken eragon? jag håller på den e ju f*n azz bra..=)
Eragon
Nej.
jag lånade den för en vecka sen jättebra!
Vad handlar den om?, bara namnet påminner ju om lotr
Handlar om en 15 årig pojke som typ e ute o jagar sen så hittar han en sten och stenen är inget sten det är ett ägg i ägget finns en drake..azz bra =)
:lol: En sak låter lite sjuk..
Det verkar vara en bra bok.. :PHandlar om en 15 årig pojke som typ e ute o jagar sen så hittar han en sten
Men när jag är ute i skogen hittar jag massvis med stenar.. Lite konstigt att han bara hittar 1 sten.. :huh: :D
Hur ofta hittar du en blå sten som egentligen är ett ägg och innehåller en flygande ödla?
Jag har läst ettan och håller på med tvåan. Dom är jättebra.
Eragon = världens näst bästa Fantasy bok ( de bästa är hp serien((harry potter)))
Jag gillar att läsa fantasyböcker. Så när jag läst ut den boken som jag håller på med för tillfället ska jag nog köpa den. Ska lägga namnet på minnet, låter som en bra bok.
I love fantasy.
Jag gillar att läsa fantasyböcker. Så när jag läst ut den boken som jag håller på med för tillfället ska jag nog köpa den. Ska lägga namnet på minnet, låter som en bra bok.
I love fantasy.
fy'f*n va bra Vitdom. he he
Men den låter dåligt och jag kommer inte att läsa den..
Har läst första boken. Håller på att läsa Den Äldste på engelska. :/ Går lite segare eftersom jag har ett par andra böcker att läsa.
Läste drygt fyra-fem kaptiel, men sedan slutade jag. Fantasy har nog aldrig varit något för mig, även om jag gillar Harry Potter-serien ;).
Boekn är visst skriven av en tonårig pojke, minns ej exakta åldern kanske 15-16.
Ajja, skyller på all tidsbrist för att hinna läsa bokserien ,) Annars gillar jag den typ av böcker.
nej det gör ja inte
↗ till inläggetBoekn är visst skriven av en tonårig pojke, minns ej exakta åldern kanske 15-16.
Ajja, skyller på all tidsbrist för att hinna läsa bokserien ,) Annars gillar jag den typ av böcker.
Då han började skriva boken ja. Då var han 15-16 år. Nu är han omkring 18-19 år. :/ Det tar tid att publicera en bok vettu.
jag kanske ska läsa den :D
Läste först ut ettan och fastnade för den :D
Läste ut tvåan på engelska och längtar som f*n tills trean kommer. (om det kommer någon)
Eragon är jättebra, den bästa Fantasy boken jag läst. Jag ska köpa tvåan snart. Visste ni förresten att Eragon ska bli film? Den kommer börja visas på bio i december här i Sverige, måste ses!
Flexmeister: Det kommer att komma en tredje bok, den kommer heta "Empire" på engelska.
Har bara läst den första boken av Eragon, jag är rätt upptagen med andra böcker nu så jag har inte tid med att låna/köpa ut ännu en bok.
Men de är riktigt bra böcker, bland dem bästa
Fantasy böckerna jag har läst.