Jag kör på bilar, gubbar, skyltar, lyktstolpar.
Kör Ni Lagligt På Bilspel..?
Ja jag kör väl lagligt på NASCAR 98 åker mot motsathåll och försöker sabba mina motståndares bilar tills dom går sönder och dom försvinner :cool:
nevah :P
Orkar verkligen inte lägga ner en j*vlars massa tid med att skaffa en bil och sedan förstöra den, så nej, jag kör nog rättså lagligt. Det betyder dock inte att jag endast kör på grönt... och ibland så åker en snubbe eller flicka under bilen. :unsure:
Kör lagligt för att hålla låg profil innan jag slaktar alla haitians!
Jag kör nog mest lagligt på GTA spelen för att jag vill att de ska vara som en film. :P Det ska vara så verkligt som möjligt, så jag brukar köra fint och lungt och om ja kör på nån börjar jag om XD
På GTA så kör jag fint ut från min garage. Men när jag ser en polis så spawnar jag en pansarvagn och river staden :)
↗ till inläggetFrån garaget :o det var långt..!!På GTA så kör jag fint ut från min garage. Men när jag ser en polis så spawnar jag en pansarvagn och river staden :)
mest olagligt
på simpsons hit n run kan man ju typ inte köra lagligt och nfsu 2 kör man ju olagligt och på... eller man kör ju olagligt på alla spel :rambo: annars e det ju inget kul!
(på burn out så kör jag lagligt) INTE! hahahah (gud va jag e tråkig :ph34r: )
Går det att köra lagligt? :P
Spela som om du är en bot som kör.
Master_Adi, jag har många garager ;)