💬
Logga in
Fuska.se

Döden

67 svar · startad

eller så lever man vidare utan att bli ett djur eller bara se svart.

Trådstartare #22

Äckligt bara se svart

jag tror att det inte händer något när man dör

Hoppas att man blir nåt nytt, typ djur eller människa.

jo jag hoppas att man blir något nytt, men jag tror inte att man blir det

Låter ganska konstigt om man blir nytt.. men är man död så är man.. Usch, är rädd för döden =(

Trådstartare #27

Ibland vill jag bara dö..............Vet inte varför

Senast ändrad:

eftersom man dör så tenker man inte man ser inget man hör inget aså inget av våra sinner kommer vara kvar.. så altså minnet försvinner också så vi märker inte nånting ex. på 700 år så har det inte gåt en endaste sekund för den som är död..

http://www.atypically.net/smilies/machinegun.gif

Senast ändrad:

Trådstartare #29

hur f*n vet du det

JAG VILL BLI EN FÅGEL NÄR JAG DÖR :lol:

Om man dör så tar 4 miljarder år en bråkdel av en bråkdel. För man finns ju inte..

Trådstartare #32

Jag har ingen aning om vad du skriver om

INTE JAG HELER

Trådstartare #34

tack för hjälpen

Ferrie, du kan visst mycket om ånt där!!, tala inte om för mycket sanning bara!!!!!!!

Asså om man är död så funkar inte tiden om man säger så.. är man död så är man.. då kan 4 miljarder år gå på knappt en bråkdel av en bråkdels sekund. Som om du sitter på stolen och blundar för ögonen, håller för munnen, tänker inte och känner inte i knappt en sekund.. och det har gått 4 miljarder år.

Bambi

har du dött nån gång ferrie lr? ;]

aja, ja vet inte om de e sant de du säjer, ja tror tiden fortsätter å så åker min själ runt bland andra själar å vi kan sitta å kolla på dom levande

6 Feb 2004
Trådstartare #38

Min farfar är död

INGEN kommer nånsin veta. Men jag tror INTE på liv efter döden. Fast jag hoppas ju.

Trådstartare #40

Jag hoppas de oxå

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in