💬
Logga in
Fuska.se

Affären

36 svar · startad

Det är väl egentligen inget nödvändigt då man klart och tydligt ser "Köp med Fuskamynt".

För de som vill ha beskrivningar på vad saken gör eller vad man använder den till så stor det en liten beskrivning vid produkten.

4 Jun 2006

men ändå, tänk om man bara av misstag klickar på fel

5 Jun 2006

Med denna tråd har nog en del personer lärt sig att om man klickar på en sak i affären så köper man det.

Men idén(stavning?) var god :P

↗ till inlägget

GOOD IDEA! :)

HÅLLER MED ER ALLA 8-)
Moderator Moderator
↗ till inlägget

Nä skämtar ni eller? Är ni seriösa?

Det står med fet och tydlig text "Köp med: Fuska Mynt". Texten står i sin egna sektion. Hur har ni kunnat RÅKA köpa något?

Skulle det störa dig om det fanns? Det finns de som klickat fel. Bra idée!

Karamellkungen
↗ till inlägget

Det står med fet och tydlig text "Köp med: Fuska Mynt". Texten står i sin egna sektion. Hur har ni kunnat RÅKA köpa något?

Nej det skulle inte störa mig, men det är väldigt onödigt. Men visst kan man införa idén om det är så svårt att läsa...

27 Jun 2006

Låter som en bra idé!

↗ till inlägget

Jag tycker att när man ska köpa något i affären ska det komma upp en extra ruta där det står t.ex "Är du säker på att du vill köpa det här föremålet".

För det hände en gång att jag råka köpa nåt som jag inte ville ha.

Det här kan ju t.ex också va bra om man vill köpa nåt så råkar man klicka på fel grej eller nåt.

1 Jul 2006

Bra idé, första gången jag kollade i affären stod det "Kör med: FuskaMynt, jag råkade trycka på "FuskaMynt" och köpte föremålet.

2 Jul 2006

agree totaly.

↗ till inlägget

Men nu finns det folk som kan kopiera länken direkt till saken för att j*vlas.

T.ex...

http://forum.fuska.se/index.php?act=store&...yitem&itemid=66 Tryck inte om du vill bli av med 45 FM!

Jag tycker admin ska fixa det till uppgraderingen, ska snacka med han om det.

Det verkar vara en bra idé. När jag tryckte på "Köp med: FuskaMynt" trodde jag att man klickade där för att se hur mycket FuskaMynt man hade men sedan såg jag att man kunde se det i vänstra hörnet och då hade jag slösat bort 250 FM!

Tycker att det är en bra idé,men admin kanske kan fixa så att det inte låter när rutan kommer upp för sådant tycker jag är väldigt störande.

Bossen Admin

Noterat, förmodligen så kommer det med i uppdateringarna framöver.

Karamellkungen

Jaja det skulle väl inte skada så mycket om denna idé genomfördes. Finns väl dom som kan missuppfatta det. Ragnarök: Jo jag vet det, ta en titt på Mezox presentation. Han har en länk där det står Ge 10 FM till mig typ.

3 Jul 2006

/signed

mycket bra idé!

(f*n va nära att jag klicka på ragnaros länk!

haha)

↗ till inlägget

lol råkade trycka 2 gånger :P
19 Jul 2006

bra ide

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in