💬
Logga in
Fuska.se

Snattat, Busknackat, Plankat

35 svar · startad

Trådstartare #1

Jag bara undrar hur ofta och hur många som brukar göra sånt här, själb busknackar jag ofta o sånt. Snattat har jag aldrig gjort, förutom en liten godisbit då :P .

vad f*n e Plankat, för övrigt hr jag bara snattat tuggumi från mamma..

Trådstartare #3

planka är när man typ hoppar in på en buss från baksidan utan busskort lr nåt, eller hoppar över spärrarna på tunnelbanan.

Jag har busknackat, snattat och plankat. Har sniffat också, fasst det var inte mycket. Har bara plankat på bussen, tunnelbanan och klassdiscon :).

Livet är kort, därför måste man leva i nuet. That's life!

Jag har plankat ett antal ggr.

Snattat. Hmm, beror på hur man ser det. Det har de flesta inom cyper spacen. :P

Bussknackat, aldrig. Fett fattigt.

↗ till inlägget

Hmm, så du busknackade aldrig när du var sisådär 10 år och var lika omogen som en rutten banan? :o

Fett fattigt att aldrig ha gjort det isåfall :).

↗ till inlägget

Nope, aldrig, =>

Blir själv fett irreterad när någon knackar på dörren när man sitter i något spel och man måste springa till dörren och ingen är där :(

Snattat har man välgjort en hel del men inte plankat för jag åker aldrig buss iallafall

24 May 2006

Jag har busknackat, jag vet inte om man kan kalla det att snatta, men efter våran träning gick vi upp på andravåningen och tog mackor från deras kyl ^^

Tennisklubbens asså...

Men planka är bara dumt <_<

Har hoppat in på spårvagnen/bussen fler gånger utan kort än med kort...

Plankat på t-banan i Sthlm har jag gjort. Och snattat.

E det ingen som har plankat någon låt?

I så fall borde ni dela med er av den. :D

Har *plankat* av misstag en gång, åkte på mitt busskort efter giltlighetsperioden. Annars är jag en snäll pojke.. ^^

Ragnarök busknackar inte, då måste man springa efter. Springa = Datornördarnas mardröm B)

stämpla när man åker spårvagn ? vem fasen gör sånt ? När man åker buss måste man nästan stämpla, maskinen sitter precis brevid chaffören, så han ser direkt om man inte gör det :(

busknackar varje dag efter skolan :visslar:

men det är jämt en jävig hund som dom har i grannhuset som skäller så grannen kommer ut (FAEN!)

Vad menar ni med " bussnackat "?

Jag har plankat, men aldrig snattat, kommer aldrig att göra det.

Bussnacka var visst felstavat, Bus-knacka (på dörrar) skulle det visst vara (eller busringa på dörren?)

Snattat, jo det gjorde man väl som liten skitunge..

Plankat mig in på en konsert. Bussar/tåg har vi väl alla plankat nån gång..(framförallt tåg)

↗ till inlägget

Jag bara undrar hur ofta och hur många som brukar göra sånt här, själb busknackar jag ofta o sånt. Snattat har jag aldrig gjort, förutom en liten godisbit då  :P .

Snattar har jag aldrig gjort, plankar har jag gjort.. Har aldrig busknackat .........

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in