vi bajsade i korridoren.. alla på en lång rad..
Konstiga Saker Du/din Klass Har Gjort
Vi spöade lärarna i brännboll ^_^
det sista busiga jag gorde innan sommarlovet var att smygöppna förnstret till datasalen när ingen lärare såg. sen klättrade jag uppför en 2 meters vägg och smög in genom fönstret och skolkade där i 2 timmar. satt vid datorn :D
i 4:an hade vi en kille som var galen han gjorde massa galna saker. Han sparkade en fröken i benet så det började blöda bara för att en ska att han fjärta.
Och när vi spelade bingo så var den en som fick bingo och vann två sudigum och då blev han så arg att han åt upp bingo pappret.
Max93: Jag misstänker att han lider av syndromen: "Dålig fucking uppfostran"?
Jag blev jävligt skraj en gång när alla skulle samlas i teatern (vi har en teater i skolan, där vi är när det är nåt viktigt) Och då började alla lärare komma in och alla killar var utklädda till tjejer, och alla hade konstiga kläder och pappkartonger på huvudet och dansade. Jävligt sjukt, blev rädd xD
Ja, var ska man börja nånstans? Min klass är helt utflippad
När vi var i datasalen en gång hade min polare glömt sitt lösenord. Så han bara skrev in nåt kladd typ femhundra gånger..... helt plötsligt dog alla datorer samtidigt.....
I början av åttan stod vår svenska lärare ut med oss i två lektioner, sen kom hon aldrig mer tillbaka. P.g.a. det blev vi tvugna att lyssna på rektorns skitsnack i en timme eller två
Vi fick gympaläraren att gråta en gång, hon slutade efter jullovet.... det gjorde musikläraren också....
Innan jullovet börjar ska alltid rektorn stå och babbla i en kvart, men förra året gick alla hem istället för att lyssna på honom
kommer inte på nåt mer just nu, men det är bara en liten av allt det sjuka min klass gjorde i åttan
EDIT: Jag kom just på att vi tog reda på hur många som fick plats inne på toan.... det blev 17 pers. Man blev helt mosad, för att toaletterna på vår skola är inte särskilt stora (typ 1m breda och 1,5m långa)
↗ till inläggethaha kul. en gång så attackerade vi en annan skola med snöbollarMax93: Jag misstänker att han lider av syndromen: "Dålig fucking uppfostran"?
Jag blev jävligt skraj en gång när alla skulle samlas i teatern (vi har en teater i skolan, där vi är när det är nåt viktigt) Och då började alla lärare komma in och alla killar var utklädda till tjejer, och alla hade konstiga kläder och pappkartonger på huvudet och dansade. Jävligt sjukt, blev rädd xD
Vad jag har gjort mot dig? Ingenting? :S
Hela våran skola skolkade en hel dag... Jätte schööönt! sen fick alla 10h kvarsittning :(
Dagen innan klassensdag åkte alla till blå lagunen (där vi skulle vara dagen efter) då badade man hela dagen och på kvällen komm typ 10 pers från C i en stor j*vla båt med massa sprit!
Finns mkt galet som händer med min klass ;)
Min förra klass låste in Hemkunskapsläraren i skafferiet.
Fick HK läraren att bryta i hop..
Skuta smällare i korridoren så brandlarmet gick..
Aldrig sett en mer galen Rektor än då..
kastar pappaersflygplan från 3 våningen..
Sitter å lyser med laserpenna och Hyschar inne i Aulan under pågåene pjäs--
*Kastar Stinkbomber i Aulan,
Vi alla gömde oss inne i klassrummet vi skulle ha lektion i.
dock trode inte läraren att det va nån där så han gick där ifrån.
Vi luarde pengar från vår Biologi läare så vi fick gå å köpa godis på ÖoB
Vi va Klassen med sämst medelbetyg i skolan;)
_________
det va lite av min förra klass, den här klassen jag går i nu hittar alltid på något sjukt. man vet aldrig vad som händer..
Dem frågar dumma saker hela tiden..
Luira vår engelska lärare sista lektionen att vi hade som tradition att äta kakor å dricka läsk sista lektionen...
vi har en sur gubbe som har en lokal på vår skolgård..
han blev sur på oss för att vi hade lagt en sladd över skolgården som han parkerade på..
sen dess har vi vart sura på han å stället massa grejer i vägen för hans bil så han inte kommer ut,
Tvättade hans bil med smutsigt vatten osv..
Stygga
Hela högstadiet och min klass protesterade för en grej i skolans stormöte som sker 1 gång per vecka.
Alla bara gick upp och skrek så att några lärare sprang ut genast.
en utav mina kompisar blev sur på gympaläraren och började sparka på henne :S
fast detta hände i 5an
En kille i min klass skulle kasta ett suddigummi på en annan kille, precis när han skulle göra det kom en lärare in i vårt klassrum och blev träffad på armen, fy f*n vad hon blev arg.
Mina klass kamrater blir altid försenade...
En gång kom två tjejjer 3 timmar sent... snaka om sent :zzz:
Sista musiklektionen innan sommarlovet så skulle vi sjunga några sånger, å jag, de gick ju "jättebra"!
Vi började sjunga helt seriöst, å senn tar en kille fram sin SAG å skjuter ett par skott på läraren som börjar skrika som f*n, då fortsätter han å skjuta å då börjar läraren gråtar å springer ut ur klassrummet, har hör att hon ska sluta :D
Men den killen som skjöt e lite konstig!
megaKlumpen: LITE KONSTIG??!?!? HAN BORDE HAMNA I PSYKET. FIn uppfostran barn får nu för tiden
haha, min förra skola ligger nära ett bostads område med en massa garage, dit gick hela klassen o knackade på en garage dörr om och om igen :P så att en gubbe skulle komma ut o svärare åt oss lol :P men sen när alla lärare fick reda på det var det inte så kul <_< läraren berättade att gubben tillhörde PEAB ( byggföretag som jobbar speciellt för socialen) då fick vi massa skit papper hem o fick gå på möte med hela klassen o alla föräldrar :zzz:
ps: våran klass va väldigt bråkig :kung: kom folk från ''familjecentrum'' folk som försöker fixa ordning i familjer o skolor
En i min kusins klass kastade ut sina böcker genom fönstret bara för att han förlorade på "Sten, sax, påse". :D
de funkar ju också :kung:
Har lekt lite på NO lektionerna.
* Har värmt upp ett järnrör med en förbrännare och satte den under vattenkranen så att det kom massa rök i taket :P
* Min kompis brände sönder en glas tub
* Min kompis tog upp i en rocka som han trodde var död och sedan börja srattla
* Vi killar i klassen lekte med en död fisk vi skulle skära upp.