Hoppa till innehåll

Repig Touch Screen


Rekommendera inlägg

Gäst Dark_Zebra

När du använder Touch Screen med pennan utan plast skydd ska då tänka på att det är ett känsligt Ds!Du får aldrig tillbaka pengarna om det går sönder!Utan du måste köpa ett nytt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra

Okej du kanske inte fattar vad jag menar med plast skydd titta lite längre bak i tråden där står det mer om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

När jag tittar noga på skärmen så är det några pyttesmå repor, inget som man tänker på när man spelar men när man har stängt av den så kan man se dem.

 

När man spelar minispel (som t.ex från New Super Mario Bros &Wario Ware Touched osv) så är det lätt att skärmen blir repig om man inte är försiktig.........

Redigerat av Zlayer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Körde slut på mitt DS på typ 3 mån, och då menar jag helt slut. Jag köpte då ett nytt DS lite och det har funkat jättebra i cirkus 3 mån. Visst den är lite repig men inte så farligt. Beträffande underhåll på sådanahär produkter så rekommenderar jag sunt förnuft, dvs inga starka rengöringsmeddel(som polish o dyl), bara ljummet vatten och diskmedel+ mjuk bomullstrasa(eller för de som har glasögon skulle jag rekommendera polerduk) och definitift inget papper. (det repar och förstör). Det fanns en skribent som nåmde om att man kan använda fingret för att förskona touchscreenen, GÖR INTE DETTA, FETTET FRÅN FINGRARNA BRÄNNS FAST OCH FÖRSTÖR SKÄRMEN.(Det är av samma princip man inte får röra en dators bildskärm)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...