hehe Jag fick demon med mitt Xbox live. f*n va räligt tjåligt!
Sämsta Spelet!
Jag har bara 5 spel och ( det här kommer jag att få skit för) jag tycker att Halo är sämst.
ToeJam & Earl 3 är lugnt sämst bland mina spel!
#21: Hur f*n kan du tycka att xbox bästa spel är det sämsta???
Exakt! :blink:#21: Hur f*n kan du tycka att xbox bästa spel är det sämsta???
Jag tycker inte om Amped2 det e ett kasst spel!!!!
crash bandicoot suger ba**e
Vad har du för problem då? :angry:Jag tycker inte om Amped2 det e ett kasst spel!!!!
Undrar jag med! :angry:(Kassler @ 07/02-2004 17:03:47)Jag tycker inte om Amped2 det e ett kasst spel!!!!
Vad har du för problem då? :angry:
Har bara kört tvåan :DDet är ettan jag menar inte tvåan. Det är ju så plastig grafik! Uppdrags designen känns lite smålustig på sina ställen. Första Banan är väl designad och några till men jag har knappt rört det sen jag klarade det.
blinx o whacked är riktigt dåliga!
Det är så kasst!!!!!!!!!!!!!!!!!!blinx o whacked är riktigt dåliga!
midtown madness 3 är sämst!
BALSY är jätte tråkigt
Vad är BalsY fölr något? Nightcaster är rätt kasst också förresten
Undrar också...och så finns det ett spel där man e en robot som e as tråkigt!!!Vad är BalsY fölr något? Nightcaster är rätt kasst också förresten
(jag har det på demo)
Du kanske menar Mech Assault.(Spelnisse @ 08/02-2004 17:55:41)Vad är BalsY fölr något? Nightcaster är rätt kasst också förresten
Undrar också...och så finns det ett spel där man e en robot som e as tråkigt!!!
(jag har det på demo)
Jag vet inte vilken skiva det var på men det kanske va det! :)(Philip_idlund @ 08/02-2004 17:56:27)(Spelnisse @ 08/02-2004 17:55:41)Vad är BalsY fölr något? Nightcaster är rätt kasst också förresten
Undrar också...och så finns det ett spel där man e en robot som e as tråkigt!!!
(jag har det på demo)
Du kanske menar Mech Assault.
Jag har något robotspel demo som bara går att köra över xboxlive. Mech assult hette det.
Det går också att köra missionsJag har något robotspel demo som bara går att köra över xboxlive. Mech assult hette det.