Baf2 Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större jag undrar varför inte tom nooks affär blev större? hjälp mig snälla!!! :( mycket tacksam för svar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större jag undrar varför inte tom nooks affär blev större? hjälp mig snälla!!! :( mycket tacksam för svar!!! affären blir större när du har köpt ganska mycket möbler och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större jag undrar varför inte tom nooks affär blev större? hjälp mig snälla!!! :( mycket tacksam för svar!!! jaha tack för hjälpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större jag undrar varför inte tom nooks affär blev större? hjälp mig snälla!!! :( mycket tacksam för svar!!! ingen orsak :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 för att få sista uppgraderingen av Nooks så ska en vän ha varit & köpt nått i din stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 för att få sista uppgraderingen av Nooks så ska en vän ha varit & köpt nått i din stad kan man uppgradera huset direkt utan att fått dom andra uppgraderingarna?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 att uppgradera huset behövs bara pengar för, att få hans affär behöver man också en kompis som har vart & köpt nått i affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 typ sista huset man får har massor av olika rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 (redigerat) kan man uppgradera huset direkt utan att fått dom andra uppgraderingarna?! nej man måste göra alla uppgraderignar på huset Redigerat 19 Oktober 2007 av poparen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg