💬
Logga in
Fuska.se

Alla Som Spelar Pokemon Kolla Hitt

17 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

ni ska skriva i pokemon forumet inte direkt i game boy forumet om jag har fel så rätta mig men det hade underlättat lite för admin

jag har redan gjort 32 miljoner sånna här trådar

men som vanligt så fattar inte hjärndöda pokemon nördar varför det finns speciella forum <_< <_<

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

men som vanligt så fattar inte hjärndöda pokemon nördar varför det finns speciella forum  <_<  <_<

*tar illa upp*
28 May 2006

ja men vaddå, ni skriver ju ALDRIG i ert forum, VRF I h*lvete TROR NI DET FINNS ETT.

som sagt hjärndöda

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

dom är ej järn döda och vårda ditt språk :angry:

dom e bara lite förvirade och vet ej

ni som vet med er att ni skriver i detta forumet om pokemon ska ta och ändra på det och skriva i rätt

29 May 2006

men för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon

öhhmm 95 %

det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen

jag har sagt till många men dom skriver fortfarande i detta forum

vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor

MVH: Rasmus A.K.A Twiztha_MF

31 May 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

öhhmm 95 %

det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen

vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor

lugna ner dig
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

öhhmm 95 %

Har bara ett svar:sluta skriva här!

1 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

öhhmm 95 %

@Knas-bollen bra svar
2 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare

Tackar tackar :gitarr:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tackar tackar :gitarr:

var så lite så
6 Jun 2006

jo men det har redan kommit flera "nya" trådar om det här även om man gjort den här tråden= poekmon nördar = hjärndöda, för ni verkar ju inte fatta nått.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jo men det har redan kommit flera "nya" trådar om det här även om man gjort den här tråden= poekmon nördar = hjärndöda, för ni verkar ju inte fatta nått.

vårda språket,va! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Nivå 5 · Fuskare

sluta skriv här da <_<

@Twiztha_MF

Senast ändrad:

7 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag håller kanske med om att det är lite irriterande med pkmn trådar iGBA forumet men att kalla dom hjärndöda är nog lite för mycket att ta i. <_<

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

¨

Men ta och lägg ner va?! :angry:

9 Jun 2006

allså ta o lägg av med hjärndöda `´! ingen e det allså bara du e det ! du stör dig på verkligen andra som gillar pokemon!...

Senast ändrad:

12 Jun 2006
Nivå 12 · Mästerfuskare

Men vad ni whinar. -.- Anmäl bara de trådar som ligger fel.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.