hej hopp vilket ships märke tycker ni e godast
och vilken sort?
hej hopp vilket ships märke tycker ni e godast
och vilken sort?
Vet inte
Estrella med deras grill- och dillchips. Du då?
soucreem & onion!!!, OLW!!!hej hopp vilket ships märke tycker ni e godast
och vilken sort?
Svårt, men jag tycker om dill chips och Estrella chips. Och dipp. Nästan alla dipper.
ja dipp ska det vara, med lite coca cola till, mums!!!!!!
Ja, Coca Cola med. Sen jordnötsringar *mums* Och så glömde jag soucreem & onion. *nu blev jag riktigt sugen*
Men jag äter chips typ bara vart 4:e månad =( Min morsa kan aldrig köpa.. men det blir skönt när man flyttar ut snart =D
Pringels
men annars ESTRELLA!! CHEESE AND ONION (fast de är inge gott utan dipp)
Samma här!! ;)(mr.best @ 05/02-2004 20:21:09)hej hopp vilket ships märke tycker ni e godast
och vilken sort?
soucreem & onion!!!, OLW!!!
Jag äter de smulorna som man hittar i chipspåsarna i min strorebrossas papperkorg och det är lite olika smaker, Dillchips, sånna där Gräddfil och ost eller vad det heter och ibland grillchips :P . Dricker mest Cocacola i stället....jag är beroende :(
Estrella Grill Dill med Vitlöks- lr tacodipp
*MUMS* Hehe ska käka det imorn
OLW's jordnötsringar e godast av allt, ok det e inte chips men godaste chipsen är väl dip chips lr sour cream and union
ja med de är ju as goda(mr.best @ 05/02-2004 20:21:09)hej hopp vilket ships märke tycker ni e godast
och vilken sort?
soucreem & onion!!!, OLW!!!
Alla röstar med ord men INTE med knapparna där uppe? Men jag gillar OLW´s lättsaltade och sourcream onion och dillchips ocg dipp och coca cola till allt. :P :) *Flinar*
olw och estrella
estrella och olw fast hur har du gjort en omröstning?
för mig går det inte:(
Estrella och Pringles aeger ( jag kunde bara rösta på en så jag tog Pringles )
estrella
BLÄ BLÄ säger jag bara menar du att du rotar in din brosas p-korg <usch>Jag äter de smulorna som man hittar i chipspåsarna i min strorebrossas papperkorg och det är lite olika smaker, Dillchips, sånna där Gräddfil och ost eller vad det heter och ibland grillchips :P . Dricker mest Cocacola i stället....jag är beroende :(
Jag gillar såna här lant chip lök o gräddfil
Och såna där låg kalori
Pringels Sourcream and onion. Annars små smulorna i Estrellas Sourcream and onion.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in