Hej! Jag har köpt ar och jar gjort en Deoxys kod. Jag får ett egg och det händer inget när det kläcks! Vad ska jag göra!
Hjälp
Det är nog Badegg, och då funkar inte ditt spel. Man får Badegg om man misslyckas med en kod.
ok! Tack!
Det funkar ändå inte! >(! Jag gjorde koden jätte noga två ggr men jag får bara bad egg!
Jag tror att om man får Badegg en gång får man nog det hela tiden. Men jag är inte riktigt säker.
Så nu har ja Deoxys!!!!! :) :) Jag hade två koder på samma gång (pokemon koder) så det blev ett bad egg :P: P :P
Badegg förstör ditt spel om du kläcker det. Spelet: KABOOM! Okej, det kanske inte sprängs, men det förstörs.
vart köpte du ditt ar
↗ till inläggetmm jag undrar det sammavart köpte du ditt ar
↗ till inläggetOm du klickar här kommer du till en sida där man kan köpa den.vart köpte du ditt ar
jaha var det sånt
Ta bort bad egg: Använd pokemon maker över ägget, så försvinner det. Annars går det inte att ta bort.
man måste inte köpa den på internet, jag köpte min på Toys. om du har tur så ser du den en vacker dag när du än du en spelaffär :rolleyes:
tack för att ni sa vad som hända när bad egg kläcktes för jag har sparat några & undrat vad som händer då.
Vad är en ar för nåt?
Ation Replay...
En fuskmaskin.