💬
Logga in
Fuska.se

Pedofiler Startar Politiskt Parti

126 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

Inte i Sverige men i andra länder så finns det inga lagar kring det.

Dock så får inte mördare skapa partier...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

j*vlar, vilka konsekvenser det blir för NVD om de lyckas.

Att vara pedofil är att vara en brottsling,

får brottslingar starta politiska partier?

Nej det är inte olagligt att vara pedofil, det är olagligt att ha sex med barn.

Och ja brottslingar får starta politiska partier

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

j*vlar, vilka konsekvenser det blir för NVD om de lyckas.

Att vara pedofil är att vara en brottsling,

får brottslingar starta politiska partier?

Nu är du väl lite dum endå... Det är olagligt att ha sex me barn säger du fast det är tillåtet att vara peddo... Det är samma sak om du inte förstog det... :unsure:

5 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nu är du väl lite dum endå...  Det är olagligt att ha sex me barn säger du fast det är tillåtet att vara peddo... Det är samma sak om du inte förstog det... :unsure:

pedofili [-li´] s. -n

en vuxen människas sexuella dragning till barn (barn som är före eller i puberteten)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #25

Man behöver som sagt inte ha samlag med barn för att "klassas" som pedofil, bara man dras till barn eller tittar på barnporr över internet så är man en pedofil.

Nej Skuggan. Det kallas Perevers. Och Pedofiler måste inte våldta en 13 åring flicka. Dem kan våldta en 16 årig flicka.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #27

Det var egentligen det jag menade, om man startar med att dagligen se på Barnporr över nätet så kan det inte undgå att man i senare tid blir en pedofil.

Aja, nu ska jag säga vad jag tycker om det.

Alltså dem dära som startar partiet borde slänga sig in i en sopptunna och slänga den ut i stilla havet så att dem kan ha samlag tillsamans där borta. Vafan dra in barn med vuxna i sex. Finns redan många som gör det men dem vill göra det alltså.

Jag säger bara lycka till. Jag tror inte det finns mer pedofiler än icke pedofiler i världen.

låt oss spränga holland.. nej men vafan det är ju direkt efterblivet.

6 Jun 2006

Men jävligt sjukt att ingen polis griper dom bara.

Fängelse tycker jag.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

låt oss spränga holland.. nej men vafan det är ju direkt efterblivet.

NEEEEEEEEJJJ!!!!! :cry: Där bor min kompis! :(

men för f*n? ett pedofilparti? om nån lyssnar på dem kan man ju lika gärna bara kasta barn på dem för h*lvete.

Inte spränga holland för att jag tror inte att dem flesta där tycker så som den dära partiet. Men helt sjukt att inte polisen reagerar :S

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Inte spränga holland för att jag tror inte att dem flesta där tycker så som den dära partiet. Men helt sjukt att inte polisen reagerar :S

Polisen borde gripa dom eftersom det är olagligt att vara peddo...
Nivå 0 · Nykomling

Det är inte olagligt att vara pedofil. Men det som många pedofiler gör (sex med barn) är olagligt

Ja, men om dem får makten så kommer dem själva ha sex med barn.

Och då är det ju lagligt att våldta barn om de nu lyckas...

Samtidigt skulle många pojkar & flickor bli rädda över att gå till skolan, vad som helst kan hända på vägen.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, men om dem får makten så kommer dem själva ha sex med barn.

de vill ju bla sänka gränsen på sex från 15 till 12

att sänka gräsen till 12 är ju korkat, men det skulle fortfarande va olagligt om 12-åringen inte ville när en vuxen kom... ni fattar

7 Jun 2006

Ja, det är fortfarande olagligt att båda ska vara överens. Det är olagligt och bli tvingad till det.

Så det är upp till båda och inte att en ska bara hoppa på en.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in