Vem i hela fridens namn skulle rösta på ett sådant parti? Det här är igen ett exempel på ett enfrågeparti, som inte bara är impopulärt bland folket, utan också kommer att få enorma svårigheter när de skall ta ställning till andra frågor.
Pedofiler Startar Politiskt Parti
De skapar ingen större skada så länge de ej kommer in i regeringen.
De skulle kunna förvrida hjärnan på ungdomar så att nästa generation blir full av peddon, men jag tror de skulle vara i kraftig minoritet ändå.
Låt de stora bebisarna leka politiker om de vill, men det är svårt att styra ett parti medan man drar en handtralla till småbarnsbilder.
Tror att detta parti snart kommer att gå i grunden då det blir allt för impopulärt bland det holländska folket.
Vilken skam... de förnedrar demokrati, dessa sjuka pedofiler.
↗ till inläggetVem i hela fridens namn skulle rösta på ett sådant parti? Det här är igen ett exempel på ett enfrågeparti, som inte bara är impopulärt bland folket, utan också kommer att få enorma svårigheter när de skall ta ställning till andra frågor.
pedofiler ? :rolleyes:
Vet inte riktigt hur många pedofiler det finns i Holland, men om man skulle ha partier i USA så skulle detta parti "gå hem" mycket mer än vad det skulle göra i Holland.
Faktum är att det finns alldeles för mycket pedofiler och helt enkelt perversa männsikor i USA, dock så är landet mycket större och därför är det större risk för pedofiler som löper amok.
Finns mycket pedofiler i tyskland ska du veta.
Det finns mkt pedofiler överallt, säger jag då. <.<
Haha, i Tyskland bor en stor andel av mina kusiner. :o
Nämen skämt åsido, förtstår egentligen inte vad pedofiler finner det intressant i att kolla barnporr på internet eller själv tvinga barnen till sex.
Dock så är det inte så konstigt att jag inte förstår en pedofils tankar då jag inte alls tänker som en pedofil.
Det klargjorde du i meningen ovan, om man säger så.
↗ till inläggetHit med källan om du har någon, och skriv inte bara att det fins mycket peddo i Tyskland med liten bokstav tack.Finns mycket pedofiler i tyskland ska du veta.
Varför skulle Skuggan inte skriva med små bokstäver?
Förstod inte riktigt inte ditt inlägg...
Det finns pedofiler nästan överallt i Världen, speciellt i USA där det kryllar av dem.
Tycker också som Skuggan sa att varför inte välja USA istället där intresset för sådant skit som att dra ner på gränsen för sex är mycket större.
↗ till inläggetJag sa att man stavar inte ett land med liten bokstav. Och ni kanske tycker att jag är löjlig nu men det skiter jag i. :PVarför skulle Skuggan inte skriva med små bokstäver?
Förstod inte riktigt inte ditt inlägg...
Det finns pedofiler nästan överallt i Världen, speciellt i USA där det kryllar av dem.
Tycker också som Skuggan sa att varför inte välja USA istället där intresset för sådant skit som att dra ner på gränsen för sex är mycket större.
Ja, du är faktiskt på småbarnsnivå, eftersom du inte verkar hitta nåt bättre argument, utan bara hoppar på Skuggan pga. att han stavade ett land med liten bokstav.
↗ till inläggetOch han sa att det var ett typiskt peddo land... Men min riktigta fråna är VART HAR HAN SIN KÄLLA?Ja, du är faktiskt på småbarnsnivå, eftersom du inte verkar hitta nåt bättre argument, utan bara hoppar på Skuggan pga. att han stavade ett land med liten bokstav.
Ehm, vart skrev jag att Tyskland innehöll massvis med pedofiler? Om du syftar på USA, så behöver man inte lägga upp en källa då det är självklart att USA är det landet där det begås mest brott och våldtäckter, dvs att det finns en stor andel pedofiler i landet.
Föresten, vart skrev jag Tyskland med ett litet "T"?
Sorry, Skuggan, det var visst Puck0 han rättade.
Men min riktigta fråna är VART HAR HAN SIN KÄLLA?
Tror ej du ska tracka nån för att han använder liten bokstav i ett landsnamn när du inte ens kan stava.
Hans källa kommer ingenstans ifrån, eftersom alla länder är peddoländer.
Perminator: Håller med dig, alla länder innehåller pedofiler och lagbrytare och det är egentligen inte nåt som vi kan göra något åt.
Men i vissa länder som tex USA där det innehåller en stor del brottslingar så är en stor andel av de kriminella pedofiler.
Mycket folk=mycket brottslingar. Det finns mycket fler brottslingar i ex Kina än i Andorra, varför ? för att Kina har mer befolkning. Hade Sverige haft lika många invånare som USA så hade det funnits lika mycket brottslingar hä
ska vi återgå till ämnett ellar ska ni snacka om Tyskland halla tiden o skuggans lilla miss :angry: