Hoppa till innehåll

Pedofiler Startar Politiskt Parti


Iqaros
 Dela

Rekommendera inlägg

Haha, i Tyskland bor en stor andel av mina kusiner. :o

 

Nämen skämt åsido, förtstår egentligen inte vad pedofiler finner det intressant i att kolla barnporr på internet eller själv tvinga barnen till sex.

Dock så är det inte så konstigt att jag inte förstår en pedofils tankar då jag inte alls tänker som en pedofil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Radicus

Varför skulle Skuggan inte skriva med små bokstäver?

Förstod inte riktigt inte ditt inlägg...

 

Det finns pedofiler nästan överallt i Världen, speciellt i USA där det kryllar av dem.

Tycker också som Skuggan sa att varför inte välja USA istället där intresset för sådant skit som att dra ner på gränsen för sex är mycket större.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle Skuggan inte skriva med små bokstäver?

Förstod inte riktigt inte ditt inlägg...

 

Det finns pedofiler nästan överallt i Världen, speciellt i USA där det kryllar av dem.

Tycker också som Skuggan sa att varför inte välja USA istället där intresset för sådant skit som att dra ner på gränsen för sex är mycket större.

 

Jag sa att man stavar inte ett land med liten bokstav. Och ni kanske tycker att jag är löjlig nu men det skiter jag i. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehm, vart skrev jag att Tyskland innehöll massvis med pedofiler? Om du syftar på USA, så behöver man inte lägga upp en källa då det är självklart att USA är det landet där det begås mest brott och våldtäckter, dvs att det finns en stor andel pedofiler i landet.

Föresten, vart skrev jag Tyskland med ett litet "T"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sorry, Skuggan, det var visst Puck0 han rättade.

 

Men min riktigta fråna är VART HAR HAN SIN KÄLLA?

Tror ej du ska tracka nån för att han använder liten bokstav i ett landsnamn när du inte ens kan stava.

 

Hans källa kommer ingenstans ifrån, eftersom alla länder är peddoländer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Perminator: Håller med dig, alla länder innehåller pedofiler och lagbrytare och det är egentligen inte nåt som vi kan göra något åt.

Men i vissa länder som tex USA där det innehåller en stor del brottslingar så är en stor andel av de kriminella pedofiler.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket folk=mycket brottslingar. Det finns mycket fler brottslingar i ex Kina än i Andorra, varför ? för att Kina har mer befolkning. Hade Sverige haft lika många invånare som USA så hade det funnits lika mycket brottslingar hä

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...