Hoppa till innehåll

Pedofiler Startar Politiskt Parti


Iqaros
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst kaktus-mannen

Tummarna upp för det partiet , vill ju låta alla över 16 använda tung narkotika ! , nä men lite sjukt parti.. gör inte mig nåt dock eftersom jag inte bor där och därför skiter jag fullständigt i det ( nästan).. Och ja kanske det är omoget enligt nån men det skiter jag i , tack och hej!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 126
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tummarna upp för det partiet , vill ju låta alla över 16 använda tung narkotika ! , nä men lite sjukt parti.. gör inte mig nåt dock eftersom jag inte bor där och därför skiter jag fullständigt i det ( nästan).. Och ja kanske det är omoget enligt nån men det skiter jag i , tack och hej!.

 

Nja, jag bryr ju mig inte särskillt mycket om jag ska vara ärlig, men det är enda väldigt sjukt att regeringen i holland tillåter att detta inträffar.

Dock så blir man själv lite orolig om detta om ca 40-50 år inträffar i sverige så man kanske ändrat lagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Man får starta partier om allt.

 

Piratkopiering är också olagligt, men det finns det tom. ett parti i Sverige om.

 

Det är sant, men skillnaden mellan piratkopiering och våldtäckter är väldigt stor då man oftast bara får böta om man piratkopierar.

 

Om ett sådant här parti skulle inkomma i Sverige så tror jag att politikerna skulle vara väldigt kritiska mot partiet och det skulle antagligen resultera nederlag då jag själv inte tror att de får någon majoritet av svenskarna.

Redigerat av Skuggan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, det låter riktigt sjukt, men om man tänker vidare så går det tillså, och har gjorts i världens historia.

Förr i tiden gifte man bort sina barn när de endast var 12-13 år gammla.

Sedan tyckte människan att barnen är känsliga små djur och massa 18-årsgränser kom till, så man inte fick göra saeker som ansågs farliga för barn. Nu spolas det tillbaka i tiden och gränserna slopas, eller de vill att de ska slopas.

Man kan tänka och tycka vad man vill om det, men det var endast en tanke som slog mig.

 

Personligen tycker jag att det är sjukt. Pedofiler som skapar politiskt parti?

GLHF, pedofiler!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...