Hoppa till innehåll

Hur Du Fångar Hitmonchamp På Level 7


Rekommendera inlägg

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

man kan motbevisa det på många sätt.

han kan ha bytt till sig hitmonlee och hitmonchan från en kompis lr. nåt

desutom så funkar bara det där med att pausa innan man möter en tränare på gamblern (se "så fånger du mew till röd, blå och gul").

desutom kan han ha använt gam shark lr. något liknande för att få hitmonlee i lvl.

7. desutom försöker han bevisa det så xtremt att det värkar misstänksamt (lr. hur

det stavas)

<_<  :angry:  :evil:  :bah:

 

1.nej bara jag bland mina kompisar som har poke blå

2.det funkar att göra deta tricks på fler ställen asså så man hinner ryma innan eller så gör du fel!

3.finns det game shark till game boy colour?

4. testa själv vet ja:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan motbevisa det på många sätt.

han kan ha bytt till sig hitmonlee och hitmonchan från en kompis lr. nåt

desutom så funkar bara det där med att pausa innan man möter en tränare på gamblern (se "så fånger du mew till röd, blå och gul").

desutom kan han ha använt gam shark lr. något liknande för att få hitmonlee i lvl.

7. desutom försöker han bevisa det så xtremt att det värkar misstänksamt (lr. hur

det stavas)

<_<  :angry:  :evil:  :bah:

 

jag klara mew fusket på första försöket.

jag är ändå 20% säker på att det går.

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan motbevisa det på många sätt.

han kan ha bytt till sig hitmonlee och hitmonchan från en kompis lr. nåt

desutom så funkar bara det där med att pausa innan man möter en tränare på gamblern (se "så fånger du mew till röd, blå och gul").

desutom kan han ha använt gam shark lr. något liknande för att få hitmonlee i lvl.

7. desutom försöker han bevisa det så xtremt att det värkar misstänksamt (lr. hur

det stavas)

<_<  :angry:  :evil:  :bah:

 

jag är 34%säker för att på bilden ser man att han slåss mot en hitmolee MEN han kanske egentligen bara möter en kompis som har en hitmonlee på lvl 7 Redigerat av Blizzey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

mera bilder kommer snart

1. flyg hit

2 gå åt höger

3.in i vattnet.simma till höger till du ser en simmare åk längst upp (övanför han sedan spara.

4.gå ner 2 steg och tryck start fort

flygg till staden med safari zone.

5.han upptäcker dig men du hinner rymma

6.gå länst åt höger upp sedan höger tills du kommer till ett hus.

gå in gå igenom gå förbi människorna tills du ser 2 bikers mött den som står åt höger.

7. vinn över han och sedan flygg till staden på bilden gå åt höger och gör surf då hoppar start menyn upp tryck pokemon och fly till saffron city.

8. till sist när du landar vid pokemon centret så möter en hitmonlee dig på level 7 med pound.har skit många bilder som visar bätre men dom är för stora för att lada upp.adda mig på msn såladdarjag upp där [email protected]

post-27120-1149544026_thumb.jpg

Redigerat av viko550
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<Vad vill han komma genom att det finns Hitmonlee och hitmonchan ?

alla vet vell hur man får tag på dom endå iallafall en av dom vet nog dom flesta..

efter gymmet får man välja vilken man vill ha! cya

 

man kan bara välga en det står hur man får 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan motbevisa det på många sätt.

han kan ha bytt till sig hitmonlee och hitmonchan från en kompis lr. nåt

desutom så funkar bara det där med att pausa innan man möter en tränare på gamblern (se "så fånger du mew till röd, blå och gul").

desutom kan han ha använt gam shark lr. något liknande för att få hitmonlee i lvl.

7. desutom försöker han bevisa det så xtremt att det värkar misstänksamt (lr. hur

det stavas)

<_<  :angry:  :evil:  :bah:

 

precis vad jag tänkte så fort jag såg bilden när han mötte hitmonlee.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...