Själv så läntar jag tillbaka redan nu. Sommarlovet är lite tråkigt, men skolan får i alla fall tiden att gå. Och i höst börjar jag ju i gymnasiet, det ska bli kul (?), om man får köra forum.fuska där. Det värsta med sommarlovet är att jag inte kan gå in hit.
Sommar
Längtar till sommarlovet. Ska kanske åka ner till Roslagen och köpa en moppe. :rolleyes:
jag har lyx imorgon ska jag på utflykt och bada och sola :D sen nästa dag e det skol avslutning!!!
Bara avslutningen på freda kvar nu, e ledig imorrn
Jag slutar på torsdag nästa vecka :(
↗ till inläggetjag slutar också på torsdag på morgornen :DJag slutar på torsdag nästa vecka :(
Själv slutar jag också på Torsdag nästa vecka, hoppas bara att det blir soligt.
P.S Någon här som går på trädgårdsstadsskolan i Tullinge?
Lov imorron! :D :gitarr:
Några dagar kvar nu. Åker till Spanien samma dag som avslutningen. Klart man längtar...och kompisar. tjaa, man slipper alla idioter i klassen och kan spendera mer tid med folk man verkligen gillar.
äntligen sommrlov
Första sommarlovsdagen! :D
Om det blri ltie varmare ska jag gå ut och spela fotboll med brorsan, nåt som annars sällan händer... :)
↗ till inläggetJag tror min kompis går där. Han heter Adrian.Själv slutar jag också på Torsdag nästa vecka, hoppas bara att det blir soligt.
P.S Någon här som går på trädgårdsstadsskolan i Tullinge?
Iallafall så sluta vi idag! Äntligen :D!
Det blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten.
Slutade igår :D
↗ till inläggetTvåan på gymnasiet har varit ett rent h*lvete och det är skönt att läxorna och proven är överDet blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten.
↗ till inläggethåller medDet blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten.
↗ till inläggetDet blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten.
Nästa år går du i trean och enligt syrran(hon tog studenten i år)är det värre än ett rent h*lvete.
jag längtar till sommarlovet har det om en vecka.
↗ till inläggetDet blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten.
Vänta tills i åttan.
jag ska börja i 8;an