Dave37 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 jo men pkmn:en blir bättre om man kläcker dom ur ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jo men pkmn:en blir bättre om man kläcker dom ur ägg. Jag tror att dom få mera hp?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 du tränar dom från lvl. 5 istället för t.ex. lvl. 47 och då lär dom sig förhoppningsvis bättre attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 du tränar dom från lvl. 5 istället för t.ex. lvl. 47 och då lär dom sig förhoppningsvis bättre attacker. spelar väll ingen roll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jo för du kan anpassa dom bättre efter hur du vill ha dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jo för du kan anpassa dom bättre efter hur du vill ha dom. Kan man väll på andra lvl också?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 whatever. jag tycker det är bättre. orkar inte förklara vafö. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ok dom blir bättre vill inte bråka med dej! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 wtf jag kastade en masterboll på en misdreavus men hon fångades inte!!!! Är det möjligt jag har hört att en master boll ska fånga varenda direkt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 du ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Eller så klonar man en pokemon som håller i masterball tills du har så många du behöver :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Alla vet det, men eftersom han pratar om Crystal är det riskabelt att klona där. Dessutom är det tråkigt att klona. Standardtipset är att spara Master Ball till någon av de tre hundarna. du orkade inte äns läsa första sidan, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg