Jarting Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Sidan funkar inte.. Nej, det har varit lite krångel. Ska se om jag kan hitta designen jag tänkte ha före den som jag håller på med nu... EDIT: Nu funkar det :D. http://igotstyle.net/portfolio/02/ och http://igotstyle.net/portfolio/01/ har jag gjort för någon/några veckor sedan. Redigerat 11 Juni 2006 av Jarting Citera
NossLoad Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 Jag ställer upp som webdesinger exempel : www.nossload.nu www.nossload.nu/banan www.nossload.nu/mall%20(games).swf Kan göra både inhåll och design på hemsidan. kan försöka göra några sprites och även försöka göra lite ljud/musik ifall du vill. har ett eget webhotell som och som stödjer allt som är på 2gb och som jag kan peka en domän till. kan donerar lite pengar till er om ni behöver. kan gör reklam för er beta-testare det jätte gärna. + nåt som du inte sagt... kan vara GM ifall ni behöver! Vill du ha allt detta så kontakta mig på [email protected] Citera
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Adda mig istället.... [email protected], är mer för att chatta direkt med messenger istället. Redigerat 12 Juni 2006 av Omega99 Citera
Gäst newnameguy Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Skrivet 12 Juni 2006 Omega, Jag kan inte programmera bra. Men jag är med :) Citera
neVah Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) jag kan gärna vara med, e bra på o använda iDraw. Men har inte spelat maplestory o vet därför inte hur grafiken e i de :/ annars så e ja hyfsad på c++. btw, kan du nätkodning? hur ska du få de till et MMOrpg? Redigerat 13 Juni 2006 av Quaked_Ess Citera
NossLoad Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Fick vara webdesigner och sånt och därför kan jag berätta lite som han inte berättat. Det är ett grymt snyggt spel. Han programmerar i ett sorts VB. Han använder en engine så han lägger upp spelet på en server och sen är det Online. Det kommer heta Centrycraft Online. Det är en ny platform och det kommer inte vara undervatten utan på mark. Längtar skit mycket. Gör det ni med för det är spelet värt! :D Adda omega99 på [email protected] för mer information! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.