Hej.
någon som vet någopt program så att man kan göra egen musik från grunden? ett gratis/shareware program? jag har googlat/downloads.com..
tacksam för hjälp.
plz..jag har googlat as länge men hittar inget provade magix music maker men det gick int
Hej.
någon som vet någopt program så att man kan göra egen musik från grunden? ett gratis/shareware program? jag har googlat/downloads.com..
tacksam för hjälp.
plz..jag har googlat as länge men hittar inget provade magix music maker men det gick int
men är inte det svårt att göra...ok jag fattar inte det iallafall
ejay har bra produkter, tror att man kan hitta en gratis trial av Techno eJay på download.com...
väldigt lätt att använda iaf.
Om du komponera och sånt, så kan jag rekommendera FL studios. Man kan ladda ner demo på download.com.
Sony ACID funkar bra om du tänker göra egna samplingar etc. och komponera ihop dem.
Okey. thanx. btw jag ahr bytt namn nu (från Monkey till DarkForce)
jag har Techno Ejay 4 men problemet är att det kommer fram en skicka inte ruta efter typ 20 min så programmet stängs??? vad ska jag göra, finns det update eller ngt ???
sökte på FL studios på download.com men hittade inget
Jag använder GraBageBand och det reagerar!! ^^
↗ till inläggetsökte på FL studios på download.com men hittade inget
inte så konstigt, programmet kostar i verkligheten från 1500 till 2500 tror jag :P
& Solidsnake ditt Ejay är nog demo, brukar va så på demo verisioner av program
kolla här för mer tips
http://www.fuska.se/forum/Musik_Program_So...Mml-t54737.html
ni e ju så nördvändiga som bumpar upp en så gammal tråd och användaren som skrev detta är även inaktiv nu mera
Stick till NewGrounds. det finns rätt många typer där som äger på "amatör" musik skapande. Annars kan jag inte ett skit... :lol:
↗ till inläggetTyp audacity...Men då ska du ha ett keyboard USB: at till datornHej.
tacksam för hjälp.
↗ till inläggetfins ett som heter music garage till mac osm är gratis och skit bra och lätt! :D men man ska hälst koppla in en synte + mic till datorn dåHej.
tacksam för hjälp.
↗ till inläggetHej.
tacksam för hjälp.
Nej d heter garbageband. och d får man me i os x system paketet.
Virtual Dj är ett bra program :)
Annars om du ska göra egna beat och sånt föredrar jag Beat Maker
:)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in