Det har jag undrar länge.. Vad handar "The Thing" om ?
// Waddis :gitarr:
Det har jag undrar länge.. Vad handar "The Thing" om ?
Doom 3 det är så himla mörkt hela tiden.
Quake 4 är också ganska läskigt ibland när ett monster hoppar fram,men Doom är värre.
risedent evil5 det kan ni kolla på www.youtube.com och skriva in ''risedent evil5'' :cry:
Saltpopcorn, Du kan inte kränka Oddset. Det går att anmäla för, han får tycka att vilka spel som helst får vara läskiga, skärp dig! (Nallepuh och Heffaklumparna)
OnT: Counter-Strike, när man smyger ut ur mörka på d2 och det hoppar ut nån framför än, h*lvete vad rädd man blir. :-)
F.E.A.R Man får ju va f*n mardrömmar av det...
-||-
F.E.A.R
dock har jag bara spelat oseriöst och pyttelite hos en kompis, men det ryktas då vara skrämmande..
kanske postal 2 ;)
↗ till inläggetEtt spel som också är läskigt är Oblivion när man går i en grotta o bara hör nått eller nån bara kommer.. Brukar hoppa till då.. :P .. fast.. Jag är rätt lättskrämd :(
Håller med, spelade lite Oblivion igår och när jag klättrade ner för en stege i en grotta så såg jag ingen fiende men sedan så vände jag mig om och då komme ett j*vla troll upp i ryggen på mig.. Annars så är nog F.E.A.R. Extraction Point läskigaste spelet.
1:F.E.A.R. Extarction Point
2:ResidentEvil
3: Postal 2. Apocalypse weekend
när jag var liten tyckte jag att might and magic VII var det mest skrämmande, nu har jag insett att skiten bara är spel så inget är läskigt :P
silent hill serien och return to castle wolfenstine,första gången jag var med och spelade silent hill so ploppa coat man upp o jag kunde inte röra mig i en halv minut.och wolfen(return to castle wolfenstine) är x labs och undead plejsena.
postal 2 är kul och olagligt att sälja i sverige på grund av för våldsamt material.
haha man kan ju använda en katt som ljuddämpare på en älgstudsare.. de är lol
↗ till inläggetMen KAn alla sluta och säga nalle phu och heffar klumparna??!!!!!
Skrik inte så mycket. Jag är ju känd för att vara lite "dum i huvudet" så jag säger väl :
1. Tellitabbis
2. Tetris
3. Nalle puh
xD.. Silent Hill och F.E.A.R o.s.v är ju f*n inte läskigt men Tellitabbis *brrr*. Det är riktiga spel du!
(Ok jag menade inte detta alls)
Seriöst :
Silent hill och F.E.A.R
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in