💬
Logga in
Fuska.se

Läskigaste Spelet Du Vet?

91 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Det har jag undrar länge.. Vad handar "The Thing" om ?

// Waddis :gitarr:

Nivå 4 · Lärling

Doom 3 det är så himla mörkt hela tiden.

Quake 4 är också ganska läskigt ibland när ett monster hoppar fram,men Doom är värre.

19 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

risedent evil5 det kan ni kolla på www.youtube.com och skriva in ''risedent evil5'' :cry:

Saltpopcorn, Du kan inte kränka Oddset. Det går att anmäla för, han får tycka att vilka spel som helst får vara läskiga, skärp dig! (Nallepuh och Heffaklumparna)

OnT: Counter-Strike, när man smyger ut ur mörka på d2 och det hoppar ut nån framför än, h*lvete vad rädd man blir. :-)

Nivå 7 · Fuskare

F.E.A.R Man får ju va f*n mardrömmar av det...

-||-

F.E.A.R

dock har jag bara spelat oseriöst och pyttelite hos en kompis, men det ryktas då vara skrämmande..

kanske postal 2 ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ett spel som också är läskigt är Oblivion när man går i en grotta o bara hör nått eller nån bara kommer.. Brukar hoppa till då.. :P .. fast.. Jag är rätt lättskrämd :(

// Waddis  :gitarr:

Håller med, spelade lite Oblivion igår och när jag klättrade ner för en stege i en grotta så såg jag ingen fiende men sedan så vände jag mig om och då komme ett j*vla troll upp i ryggen på mig.. Annars så är nog F.E.A.R. Extraction Point läskigaste spelet.

1:F.E.A.R. Extarction Point

2:ResidentEvil

3: Postal 2. Apocalypse weekend

Nivå 5 · Fuskare

när jag var liten tyckte jag att might and magic VII var det mest skrämmande, nu har jag insett att skiten bara är spel så inget är läskigt :P

20 Nov 2006
Nivå 1 · Novis

silent hill serien och return to castle wolfenstine,första gången jag var med och spelade silent hill so ploppa coat man upp o jag kunde inte röra mig i en halv minut.och wolfen(return to castle wolfenstine) är x labs och undead plejsena.

postal 2 är kul och olagligt att sälja i sverige på grund av för våldsamt material.

haha man kan ju använda en katt som ljuddämpare på en älgstudsare.. de är lol

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Men KAn alla sluta och säga nalle phu och heffar klumparna??!!!!!

Skrik inte så mycket. Jag är ju känd för att vara lite "dum i huvudet" så jag säger väl :

1. Tellitabbis

2. Tetris

3. Nalle puh

xD.. Silent Hill och F.E.A.R o.s.v är ju f*n inte läskigt men Tellitabbis *brrr*. Det är riktiga spel du!

(Ok jag menade inte detta alls)

Seriöst :

Silent hill och F.E.A.R

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in