rubriken förklarar det mesta...
Som min tauren shaman har jag vid lvl 15 dödat en lvl 15 och en lvl 16 raptor själv :ph34r:
Och idag vid lvl 41 tog jag en lvl 47 warrior helt själv utan buffs från andra classer. :D
rubriken förklarar det mesta...
Som min tauren shaman har jag vid lvl 15 dödat en lvl 15 och en lvl 16 raptor själv :ph34r:
Och idag vid lvl 41 tog jag en lvl 47 warrior helt själv utan buffs från andra classer. :D
hmm inte för att vara taskig men de saker du har gjort e inte specielt svåra men typ det coolaste det va väll när jag sprag rakt in i sw med min mage :D kom till Ah innan jag dog
tycker det var ganska coolt i BG när jag tog flaggan (då var jag i lvl 39 night elf druid) och det kom 2hunters och en priest och jag döda alla :cool:
coolast var nog när jag kom till gnomernas flygplats och roligsta var nog när jag dödade en shaman som hade skiull märke på lvl , han fick slut på mana :D
dödade en lvl 60 rogue... med en lvl 27... det var kul... fast inte särskilt svårt; an lät mig göra det
xD
fast det gick snabbt!
jag hade nyss kommit till Southshore med min Dwarf Hunter lvl 30 när jag såg 2 hordiesar som farma. Jag smög mig närmare och såg att det va en lvl 33 Tauren Druid och en lvl 33 Undead Priest och jag tänkte att jag skulle pröva lyckan. Jag smög mig närmre och gömd i buskarna lät jag mitt pet attackera dom. Några skott senare va priesten död och druiden hade fortfarande inte fattat faran och fortsatte att slå på mitt pet. Några sekunder senare va han också död :D
Okej..ehm skönaste jag har gjort e väll..In i IF till deepraum traum inte ens aggro efter mig..till SW och ut , Dog vid goldshire ..
Ja blev gankad av en 44 hunter.. (Jag är 60 rogue)
Det kanske låter noobigt men jag suger på pvp och jag var halft afk när han attackerade :P
Knappast, Hunter kan enkelt ta högre lvls än vad dem själva är.
Ja Sakru, så det är inget och skämmas för. Jag duela med en ne hunter när jag var lv 40 och hon var lv 31. Jag nudda knappt henne.
hunters e roliga när man är warrior, får manbara undan pet jäveln så ere fritt fram.. hunters ska alltid vända sig om när de försöker fly :/ så man kommer ikapp.
Jag brukar veta peten så chargar jag. Om huntern inte vart ute från combat och lagt freez trap.
där har du lite fel jag spelade hunter förut (fasst radera den för den va på normal server o det suger) o jag dödade warrior svin lätt det ända jobbiga va i början när dom gjorde charge eller vad den heter sen så gjorde man bara wing clipp o kuta som tills man kunde lägga en trap sen va det bara o göra lite aimed o stunns sen va dom typ döda :) och du glömde visst att dom har aspect of the cheetah så dom kan springa ifrån dig hur lätt dom villhunters e roliga när man är warrior, får manbara undan pet jäveln så ere fritt fram.. hunters ska alltid vända sig om när de försöker fly :/ så man kommer ikapp.
Ha, hunters är aslätta. stunlocka dem och sen är de döda.
Så fort en hunter inte kan springa är den död, för det är bara då den har övertaget.
↗ till inläggetHa, hunters är aslätta. stunlocka dem och sen är de döda.
Så fort en hunter inte kan springa är den död, för det är bara då den har övertaget.
vilka kan stunlocka ;)
↗ till inläggetHaha, Rogues kan Romeo.Ha, hunters är aslätta. stunlocka dem och sen är de döda.
Rogues har det lätt ja. Använder man huntersmark så kan dem inte stealtha mer.
men om man har pvp trinketen tror den heter insigna of the alliance-horde +stoneform som dwarfs har :)Ha, hunters är aslätta. stunlocka dem och sen är de döda.Så fort en hunter inte kan springa är den död, för det är bara då den har övertaget.
märsha en lv38 elite i lv 34
needade DEN HÄR IDAG :P när jag är priest :evil:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in