Rogue/Hunter cape är det där.
Coola Saker Ni Gjort
haha det e helt fel cape för en priest som Puck0 sa det e en hunter ir rogue cape :Pneedade DEN HÄR IDAG när jag är priest
↗ till inläggetVarför inte bara göra som jag... Skaffa items som gör en imun mot stun..Ha, hunters är aslätta. stunlocka dem och sen är de döda.
Så fort en hunter inte kan springa är den död, för det är bara då den har övertaget.
fått 30-35 personer bli dödade ;P. :cool:
Dödade en ko igår, även om jag är 60 så tog den ungeför 85% av mina liv :( fy'f'an vicken fight asså..
Kanske inte var så coolt men jag dödade en horde med min Gnome mage och jag var på level 6 men jag fick hjälp också. Jag blev rättt glad då. Fast dem andra horden dödade mig genast efter åt.
hmm, coolaste jag gjort var nog att ha ihjäl ragnaros på första seriösa försöket
Coolast jag gjort är när jag hoppa upp på min raptor o kuta in i SW med typ 5 lvl 60 eliter + elite bossen vid wsg stället och typ 10 spelare efter mig. (om jag ville hade jag ju kunnat stealtha för jag var lvl 60 rogue på test server.. PS: om nån av er spela test server o såg mig så heter jag Dragir :P ) --(men de skulle nog vara otroligt om ni såg mig? -.- lol -= eller så var det när jag hoppa ner för ett 1000 meters berg och överlevde =-
klarade dm idag med bara 3 st en lvl 33 mage och jag priest lvl 20+lvl 20 lock
när jag dödade 3 st lvl 30 i hillsbard mycke fighter där :D iallafall dödade 3st lvl 30 sj jag va lvl 31 undead mage :)
jag sj har inte gjort mycket märkvärdigt men en kompis kutade in i uc genom huvudporten å ut genom kloakerna.
vad betyfer SJ?
↗ till inläggetsj=Själv....vad betyfer SJ?
Fick 3Blå Drops i rad på Vanliga mobs i STV :P! det va coolt!
När jag fick min första epic Cenarion Boots i MC av Magmadar
Oh ja, Jag vann bägge dal´rends på en gång :P, (5 needade på dem och jag vann bägge )
det bästa som har hänt mig var när jag vann 7 BG i rad.
det var i Warsong gultch jag var NightElf Hunter och jag och min raid anmälde ochh samtidigt till bg och spelade tillsammans hela tiden (inte undra på att vi vann hela tiden alla mina raid kammpater var lv 19) och det kändes bra lämnade in medaljerna och fick ganska bra med exp man får 750 exp av att lämna in 3 WG medaljer och vi vann 7 gånger utav 10 det blir 24 medaljer och man kan lämna in 8 gånger då fick jag alltså 6000 i Exp och det är en bra sak när man är lv 12,5 (som jag var då, nu är jag 14,8)
köpte en öl i stormwind o drack den i If så blev min char full så spelade jag i wSg :D haha dog inte en enda gång på hela wsg o dödade mest 24-kills 0-deaths
när jag sprang efter zeplin och hoppade och den var långt ifrån bron och jag landade på balkongen, går inte förklara hur skillad man känner sig efter det.