💬
Logga in
Fuska.se

Centrycraft Online

404 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

MEN, Omega99 håller på med en ny version av CentryCraft online, så alla andra versioner är nerstängda.

Nivå 7 · Fuskare

Japp, men du MB du är aldrig inne på msn?

jag vill snacka sida och CC

Nivå 3 · Lärling

och när beräknas det vara klart???

Nivå 6 · Fuskare

Vet ej, kevve kanske vet. Omega99 vet såklat. Kan dock tänka mig att det är mycket jobb.

Mycket jobb är det, men eftersom att jag inte ens gjort klart grunden till v.3 så kan jag inte säga när det kommer släppas, men det lär det ta ganska lång tid. (med ganska lång tid menar jag runt en vecka).

Nivå 6 · Fuskare

Det verkar bli skitcoolt. Vem vet, du kanske startar eget spelföretag snart? Jag menar, du är ju bara 13 år, och du håller redan på att göra egna online spel :o

Njae, min "dröm" är ju inte precis att bli speltillverkare men det är något jag gärna håller på med.

Nivå 5 · Fuskare

jag som trodde spelet skulle bli klart imorgon :( fast hade ändå inte haft att spela det imorn eller under helgen så det är ganska perfekt.

13 Jul 2006
Nivå 1 · Novis

men snälla laga inget typ premium eller member som kostar.

Nivå 5 · Fuskare

Jag tror inte att han kommer att göra det.

Nej, det går bortom mina kodnings-erfarenheter.

Nivå 2 · Novis

Det är jätte lätt TBH och jag tror att det är en ganska bra grej att lägga till när du får upp en V. som funkar bra nog

Vet du hur jag kodar sånt i VISUAL BASIC så får du gärna berätta.

((Allt ska vara in game, alltså man sms:ar får en kod, går in på spelet, knappar in koden och vips blir man premium))

Nivå 2 · Novis

Visual basic gör det hela lite svårare men det ska nog gå att ta reda på... skulle dock inte rekomendera att skaffa det än, du har ju inte en stabil V. än

14 Jul 2006
Nivå 1 · Novis

när kommer V3?

Snart, jag har gjort klart det mesta.

Nu ser man vad man har på sig, tyvärr kommer man inte kunna skriva åä eller ö, men skriver man det så händer ingenting, skriver man te.x "börja" så blir det "brja", men huvudsaken var ju att spelet inte skulle krasha så fort man råkade skriva åäö.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Bra mega!

Men är någon mapper än?

Nej............

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska testa spela det nu hoppas det är roligt :)

Du kan inte spela det!

Är det ingen här som fattar nån gång iaf?! MAN KAN INTE SPELA DE GAMLA VERSIONERNA, VÄNTA TILLS VERSION 3 KOMMER UT!

Btw, jag har börjat mappa nu och spelet släpps nog lite tidigare (om vi har tur). Men först ska spelet genomgå en nogrann bug-check av alla från mod till admin, precis, ni som är moddar eller högre kommer få spelet tidigare.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in