inte för att vara elak men det låter som en oerhört dum idé... Det går väldigt mycket fortare att få den befolkad om man har den engelsk :D
Centrycraft Online
För mig spelar det inte så stor roll.man kunde kanske göra både svenska och engelska?
jag tycker att det är en bra ide,
P.S:fixa det snabbet , jag villl se min kalsong gubbe igen.
PPS:TRÅDEN DÖR JU,keep it up guys
Låt tråden dö, jag har lagt undan (inte slängt) centrycraft projektet för tillfället.
Jag jobbade för mycket med det och tröttnade helt enkelt. Ska ta en paus från deto ch när jag känner att jag vill fortsätta så tar jag upp projektet igen.
AAAAAAAAAAAAARGH!!!!
skandal!
TRAGEDI!!!
NEJ!! DET HÄR HÄNDER INTE!!!
kan du inte fixa den gamla versionen så att den funkar när du ändå inte håller på med den nya?
Ja det kan du väll göra?
Problemet är att då måste jag fortfarande ha på servern och sånt. Men jag ska se om jag inte kan slänga ihop nåt :P .
Men nu ska jag bara spela andra mmorpg spel i hopp om att få lite ny inspiration.
Och vad menar du med det? :P
Öm????
↗ till inläggetMitt senaste projekt:
Centrycraft, ett mmorpg.
Här är länken till spelet:
http://mega99.cabspace.com/Centrycraft.rar
Här är länken till lib-filerna ni kan behöva (Om ni får errors):
http://mega99.cabspace.com/LibraryFiles.rar
Först gjorde jag ett mmorpg i vb, sen märkte jag att jag behövde köpa nåt prog för att compila det. Typiskt. Så jag blev tillslut tvungen att bygga den på en engine, villket begränsade min möjlighet att forma spelet som jag ville men nu har jag fått det ganska bra.
Jag hoppas iaf att ni gillar spelet.
(PS. Skicka gärna runt spelet till era kompis också för att höja antalet medlemmar.)
Fint spel Mega-99
Men han har lagt av nu :( !!!
Inte lagt av, lagt undan. Jag skulle kunna öppna spel-projektet imorgon, i övermorgon eller dagen efter det.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Gud vad ni stressar/pressar på han. Låt han få lite mellanrum, och tacka han för allt han har gjort åt er. =)
Tack............
LillBerra har en stor poäng där
Är det verklligen värt att ladda ner?!