om ni är warrior försok skaffa Dragon Sword så snabbt som möjligt det Ä.G.E.R
Centrycraft Online
↗ till inläggetNär man köper en spell, så dubbelklickar du på den oh lär dig den. Sen har du den hur länge som helst.
Är servern nere nu? jag kan inte göra ett acount
Eller jo det funka men kan någon förklara kontrolerna?
Ehm, jag har laddat ner både spelet & patchen, men hur startar man spelet?
En noggrann förklaring tack.
Du styr med pilarna, slåss med ctrl, pratar med ctrl (eller enter), läser skyltar med enter.
((Jag lät några prova Dragon Sword :P .))
*Kan jag få prova Dragon Sword?
[EDIT] var något fel med skrivbordet för jag kunde inte öppna filen men nu kan jag.
server down....
Varför är servern nere?
vad ger nu spelet för betyg jag ger det 5 kungar :kung: :kung: :kung: :kung: :kung:
Kan inte komma in i spelet!
Har även laddat ner hjälp-filerna, men det fortsätter att strula.
Jag undrar hur man sätter i stat points, inte lyckats komma på hur man gör.
varför är ingen online?
P.S omega:laga mer kraftfulla spells och lägg ut instruktioner åt nya spelare tex hur man lägger stat points
va f*n jag var ju level 9 när jag logga ut och hade DS men när ja logga in igen var jag level 7 och hade long sword
förklaring pls
nu kan jag inte ens logga in
vad är eran level jag är level 11 :)
Varför kan jag inte logga in?
↗ till inläggetDå är väl jag en utav dom...mm, det har förekommit att spelet fortfarande inte fungerat, men det händer konstigt nog bara på vissa datorer.
håller på ladda ner det kommer att heta Filiandor. Måste man ladda ner patchen också?
Ja, det måste man
men servern e nere nu
Jag ber så mycketo m ursäkt för det.. Jag skulle sticka ut, lämnade datorn på och så hade hunden snubblat på internet-sladden som hade dragits ut ur modemet, men nu är servern uppe igen.
BTW, vem nöjer sig med en usäkt nu för tiden? Jag ger alla en extra level och 100 extra guld.
Bug=Man måste vara Bowman för att använda Thief Razors
jag har inte fott na penga
Jag kan inte ge pengar när alla är inloggade.