Hoppa till innehåll

Centrycraft Online


Gäst Mega93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 404
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mega93

Visst, den är uppe nu.

 

[Ändrat]

 

 

Äsch, nu är hela spelet nerlagt.

Servern vägrade gå igång och nu har spelet slutat fungera. Ska nog göra det i gamemaker där jag är lite mer "hemma".

 

 

 

[Återigen ändrat]

 

 

Goda nyheter! Jag hittade den lilla skitbuggen som gömde sig i servern!

Nu fungerar spelet! Plus en annan bonus; Jag har kommit på lösningen på fil-errorna som flera fått, det som lyder t.ex "RICHTX32.OCX is not correctly registered" eller liknande, behöver ni hjälp med att fixa detta enkla fel, adda mig på [email protected].

 

Det är bara att ladda hem och spela.

 

 

PS. Det error som kan uppstå, alltså det som nämns ovan, är inte ett fel på spelet och därför kan inte jag göra nåt åt det, men behöver ni hjälp med att fixa det så som sagt är det bara att adda mig.

 

 

Och..... Vi behöver fortfarande nån som kan göra en hemsida för spelet eftersom den som för tillfället gör sidan inte verkar få nåt gjort.

 

 

(Ytterligare ett) Och... Jag varker minns eller bryr mig om vem som frågade men en liten film av spelet kommer snart....

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Playerworlds source är korrekt.

 

Okej. Men jag lyckas inte få upp min server, (använder PlayerWorlds1.0cx4) vet du vad det kan bero på? Först trodde jag det var pågrund av att PlayerWorlds är nerlagt. (Killen som skapade det, dog av leversjukdom) Men eftersom du har lyckats så måste det ju funka.

 

MVH//MagiskaBarnet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...