Hoppa till innehåll

Centrycraft Online


Gäst Mega93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 404
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mega93

¤/#"½!!"/¤%#&!"¤#)½%&!½¤#½!"&%!"(½¤!#%¤½#&½%!")=!/¤%&"/)%!&¤!"/(¤/"#&=/¤"#&!¤(/)#%"!=¤)"#(%/!#?%/(¤)/?%()"!&%"#¤=!%¤!(>%¤=>(%)/(&=!#()" OMFG! ¤/#"½!!"/¤%#&!"¤#)½%&!½¤#½!"&%!"(½¤!#%¤½#&½%!")=!/¤%&"/)%!&¤!"/(¤/"#&=/¤"#&!¤(/)#%"!=¤)"#(%/!#?%/(¤)/?%()"!&%"#¤=!%¤!(>%¤=>(%)/(&=!#()"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Är det verklligen värt att ladda ner?!

 

Snälla vän, försök läsa igenom tråden nästa gång innan du postar?

Förövrigt så verkade det vara ett kul spel, synd att jag aldrig hann testa det dock. :\

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom omega verkar ha fått slag så får väl jag göra det istället.

 

Du är elva år, så man kan kanske inte förvänta sig att du faktiskt tar och läser hela tråden innan du postar ett inlägg. Visst, den är 34 sidor men det har sagts mycket viktigt under dom 34 sidorna.

 

För att du inte ska behöva läsa dem så ska jag ge dig en snabbresumé: Centrycraft-projektet är för tillfället nerlagt, det finns en ganska god chans att det plockas upp igen, men just nu är både servern nere och allt arbete undanlagt.

 

Och ja förresten, det var värt att ladda ner.

 

Edit: Skrev mitt inlägg samtidigt som Elite's. Bara min dator som lagga lite på att posta det.

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...