💬
Logga in
Fuska.se

Se Hur Många Inlägg Man Gjort I Topp 5

62 svar · startad

corpsegrinder sa att vi fick vänta tills admin kollat tråden

13 Jul 2006

http://forum.fuska.se/index.php?act=Stats

http://forum.fuska.se/index.php?act=Member...sort_order=desc

Är det så ni menar?

Senast ändrad:

20 Jul 2006
↗ till inlägget

har skrivit 21% av sina inlägg i fuska.se då kanske man vil veta vilket ämne ligger 2: 3:a 4:a 5:a om ni inte förstår skriv det då så kan jag förklara bättre

och jag tror inte forumet blir så himla mycket segare

Bra ide tycker jag

22 Jul 2006

japp men admin svarar inte :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tycker det också är en bra ide ) Han tänkt på det här förut men inte orkat fråga, lat :zzz:

24 Jul 2006
↗ till inlägget

nej jag menar att man kan se hur många inlägg man gjort i alla forum.

om du går in på nåns press och sen klickar på ''statistik'' så ser man i vilket forum man har skrivit mest i. och hur många inlägg.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Har du kontaktat admin? Många verkar gilla det här förslaget.

26 Jul 2006

ähum.... :blink: Nog den onödigaste funktion jag hört.

Kan ge dig ett tips. ta fram ett papper (helst vitt och linjerat) och så tar du fram en penna (Ska helst vara vässad för bäst resultat.) Sen skriver du ner dina trådar på pappret. Sen kanske ta har skrivit tillräckligt mycket för att ge ut dina trådar i en bok. Så kan alla se det. >______>

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det där var det dummaste jag någonsin hört. Dessutom tycker majoriteten att detta är en bra idé.

5 Aug 2006

du kan väl komma med nått du tycker är bättre då.

6 Aug 2006
Nivå 3 · Lärling

blir det inte spam då?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Låter som en bra ide....

Skippa snacket om nya uppdateringar i affären och slöseri med tid...;) Det händer ändå så ingenting.... Det här är väl den ända ide´n som kommer fram på de kommande 3 månaderna... och nej, jag har inga ideér själv....

11 Aug 2006

eller så kunde man göra så att när man går in i ett forum står det hur många inlägg man skrivit i det forumet

↗ till inlägget

eller så kunde man göra så att när man går in i ett forum står det hur många inlägg man skrivit i det forumet

Nej, då var den första idén bättre ;)

ok jag pm:ar admin igen då.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Ingen sådann här funktion att vänta sig förrän tidigast i slutet av december om det ens kommer en då ;)

ok är iden onödig eller vad tycker du?

12 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Han menar bara att det kommer tidigast december eller senare. Bra att den här funktionen kommer tillkomma, det är en riktigt bra idé. =)

Nivå 3 · Lärling

Kanske det (Inte dåligt allefall)

15 Aug 2006
↗ till inlägget

Han menar bara att det kommer tidigast december eller senare. Bra att den här funktionen kommer tillkomma, det är en riktigt bra idé. =)

ja men han kan ju lämna en kommentar :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in