💬
Logga in
Fuska.se

Virus

31 svar · startad

Det händer väl oftare att man får virus på PC istället för Mac... Pc e ju "vanligare"

Eller? <_<

Nivå 0 · Nykomling

man kan inte få virus till mac, finns inga, ingen vill lägga tid på att göra det

7 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

Holler med inte många som andvänder mac så dom gör till pc istället!

Nivå 0 · Nykomling

Holler med inte många som andvänder mac så dom gör till pc istället!

Ja.Helt rätt så alla med Mac kan faktist känna sig stolta...No Virus,No Shit :D
8 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

det är bara för att ingen vill göra virus till en sån skitmaskin

Nivå 0 · Nykomling

jaså så mac är en skitmaskin, hm, jag undrar då hur G5 kan vara världens snabbaste person dator :P
9 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vad är G5?

Nivå 0 · Nykomling

Vad är G5?

G5 heter den snabbaste macen
10 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

Skitsamma man behöver ingen monsterdata för att vara inne på internet. Men min data med 128 mbit i ram och något tnt2 i grafik kort spöar allt......

24 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

varför tror folk att PC = windows = massa virus?

om man kör linux(eller ngt annat *nixsystem eller *BSD) så slipper man åxå virus

6 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

eftersom det finns mindre mägnd som andvänder mac så orkar man inte men i framtide så tror jag nog att det kommer att komma, och då kommer alla typ spel och design företag som andvänder macintosh IMac att skita ner sig:) eftersom det knappt finns någon virus program till macintosh

9 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
(Darth Ratchet @ 08/02-2004 21:20:36)

jaså så mac är en skitmaskin, hm, jag undrar då hur G5 kan vara världens snabbaste person dator :P

mac e skiiiit! pc rockar!
13 Mar 2004

mac suger bäverballe.

Pc äger.

Det finns inge virus till skit saker.

Dom skulle inte palla en virus attack.

Nivå 0 · Nykomling

och varför skulle inte en mac klara ett virus, det finns virus program och brandvägg till den också, tror den skulle klara ett virus bättre än pc faktiskt

Knappast

Senast ändrad:

18 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Argh, jag gillar Dark Ratchet nu..han är min polare...Mac är bättre än PC på vissa saker men PC är bättre än MAC på vissa saker...

Man kan lira BF1942, CS och de där andra populära spelen på mac...

men det kan man på pc också :P

Säg inte att mac är skit förren ni har testat den.

Nivå 0 · Nykomling

mac har ju faktiskt ungefär samma spel som pc och jag tror nog att den pallar ett virus (ifall den hade nåt) bättre en pc faktiskt...

20 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

man kan inte få virus till mac, finns inga, ingen vill lägga tid på att göra det

Oj, ursäkta mej! 16 virus varav 0 farliga.
Nivå 0 · Nykomling

ok, men tur att dom e ofarliga då, hellre 16 virus än 6000 som till pc. om man inte tror mig kan man kolla virus listan i norton antivirus

:) Pnänänä Mac har inte så stor väg så att inte viruset kan slå sönder den PC får mindre virus beror på hur man tar hand om den fast det sprids ett virus nu i internet som heter snake

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in