💬
Logga in
Fuska.se

Virus

31 svar · startad

HA jag hade virus i min mac och jag var tvungen att formatera hårdisken, det var svårt :P

Nivå 5 · Fuskare

ett virus som min syrra hade, hette nånting blazer eller nåt sånt där coolt... fast vi fick två länkar från nån gubbe så att vi kunde förstöra det och sedan leta så att vi inte hade fler virus, det viruset var väldigt jobbigt! det gjorde att man kunde vara inne på internet i nån minut sen kom det upp en ruta hela tiden där det stod: nåt fel me datorn måste stängas av om ? sekunder, och så gick det neråt hela tiden, så man hann bara ta bort alla andra saker och sesan vänta på att datorn atåmatiskt stängdes av!! väldigt störande!

Senast ändrad:

Hej!

Jag tror inte att det finns virus till Mac, men jag är inte säker i den här frågan.

Nivå 5 · Fuskare

det finns virus till mac, det sa ju death-man att han hade!

25 Mar 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag tycker mac e bättre pga dom e jätte lätt använda och inga virus kommer in

26 Mar 2004
Nivå 5 · Fuskare

men hörde ingen vad death-man sa??? han hade ju ett virus som var svårt att få bort!!!

Nivå 4 · Lärling

lol, blazer, ett av dom smartaste virusen som kommit ut, mycket smart, eftersom, som death-man sa, det stänger av datorn, typ :"datorn kommer stängas av om 10 sekunder var snäll spara allt..."

men det kommer från KaZaA! skit program (oftas, så andvänd inte fildelningsprogram! sk!ta dåligt! OBS en varning till alla fildelnings användare, dont use it! mp3 sharing, is comunism!)

Nivå 5 · Fuskare

det hände på min syrras dator en gång och hon har kazaa! men hon kunde radera den!! :P

29 Mar 2004
Nivå 4 · Lärling

förmodligen så var det in te ett virus hade fått, utan nått fel med hårddisken

Nivå 3 · Lärling

ok inget virus i mac men gillar pc mer ^_^

30 Mar 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

HA jag hade virus i min mac och jag var tvungen att formatera hårdisken, det var svårt :P

Är inte med i detta talandet! Stämmer INTE !!!!!
24 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

no crap no virus

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in