💬
Logga in
Fuska.se

Vad

42 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har länge undrat vad Struggle är för någon attack. Smeargle har ju bara en attack och när den är slut så attackerar den med Struggle och jag undrar vad det är för något? :huh: :huh: :huh: :blink: :blink:

Senast ändrad:

Det är en attack som alla pokemon kan och den gör dom när dom har slut på alla move's...

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Det är en attack som alla pokemon kan och den gör dom när dom har slut på alla move's...

Ok tack. :lol:

Den är faktiskt bra, den är typ som takedown =)

Är det!?

20 Jun 2006

ja men den är svagare...

↗ till inlägget

ja men den är svagare...

jahadu den är mycket svagare.

Synd!Jag trode den var starkare!

den tar lite och man tar lite skada själv.

Den har 50 bas och hälften av det HP som motståndaren förlorar förlorar man själv. Take down har 85 bas, och 1/3 skadar en själv.

Du borde göra en giude istället :P

21 Jun 2006

En sak är det jag inte fattar.När dom gör struggle vad gör pokemonen då tacklar han eller.???

Ungefär, ja. Struggle är en kontaktattack.

↗ till inlägget

Ungefär, ja. Struggle är en kontaktattack.

Jaha det kanske är då han skadar sig själv.

Men den funkar inte på spökpokemon väll?

joo... det står inte på Serebii.net, om nån kan kolla på spelet kanske?

Hmm...konstigt det borde göra det.

22 Jun 2006

jag antar att den gör de - annars ligger man risigt till om man har slut på PP till alla moves och slåss mot spöken!

Jo men den måste väl funka mot alla pokemon.

Jo, det funkar på Ghost-Pokémon. Jag var i Battle Factory, och min sista Pokémon var Gengar. Jag mötte en ursvår Blissey, som var så feg (det var också motståndarens sista Pokémon). Den använde först Double Team hela tiden, så jag kunde nästan inte attackera den. Sen använde den Softboiled varenda gång jag attackerade den. Men slutligen fick den slut på sina attacker, och jag trodde också att Struggle inte skulle fungera på min Gengar som är en Ghost-typ. Men det funkade. Som tur var bar Gengar en Leftovers, så det skadades knappt något. Till slut svimmade Blissey.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in