vilka pokemon spel har du själv har jag:blå,röd,gul,silver,guld,crystal,diamant,shappire,ruby,emerald,leaf green,fire red och pokemon wild doungen red.saknar pearl och wild doungen blue.
Vilka?
1. det finns inget spel som heter wild dungeon red/blue, dom heter Mystery dungeon red/blue
2. Har det släppts i Europa? EDIT! Det ska släppas i USA den 18 September 2006, så ljug inte! :angry:
Jag har iaf Blue, Red, Yellow, Gold, Crystal, Ruby, Emerald.
↗ till inlägget1. det finns inget spel som heter wild dungeon red/blue, dom heter Mystery dungeon red/blue
2. Har det släppts i Europa? EDIT! Det ska släppas i USA den 118 September 2006, så ljug inte! :angry:
Jag har iaf Blue, Red, Yellow, Gold, Crystal, Ruby, Emerald.
Kommer det att släppas ett nytt pokemon-spel? Isåfall så kommer jag att införskaffa spelet då jag för nuvarande kör Ruby.
jag har det japanska spelet och i japan har det släpts fick det av min kusse som var där för 6 dar sen
↗ till inläggetjag har det japanska spelet och i japan har det släpts fick det av min kusse som var där för 6 dar sen
Nu syftar du alltså på Pokemon Mystery Dungeon Red/Blue? När släpps de på Engelska?
det skrev jag ju! 18 September 2006 (I USA)!
Jag tror inte ett smack på viko550.
Hur mycket pengar har du slösat på pokemon.
Ett pokemon spel kostar typ 500kr
↗ till inläggete du blind dte står att jag fick det av en kompis!!!!!Jag tror inte ett smack på viko550.
Hur mycket pengar har du slösat på pokemon.
Ett pokemon spel kostar typ 500kr
Tjafsa inte <_< det är tråkigt för oss andra. Ja har Ruby, Leaf Green o Emerald.
har emerald och fire red. har sålt ruby, saphire, röd, blå, gul och guld
Jag har alla förutom det nya spelet !
EDIT
↗ till inläggetSamma som dig :)Tjafsa inte <_< det är tråkigt för oss andra. Ja har Ruby, Leaf Green o Emerald.
yellow,Silver,Firered,Emerald.
en från varje "Generation". :student:
Jag har: Crystal, Yellow, Ruby, Sapphire och Firered.
Yellow, Guld, Crystal, Fire red, Ruby och Emerald
dte var många som nästan hade alla spel!
ingen med diamant???förutom jag P:S diamant kör man på ds så ni bara vet
Vart har du fått tag i det då?
i japan!!