Vi spelade Quake 3 i skolan iaf... Fast våran gamla datorkunskapslärare tog bort det. Hon föredrog spel med nallebjörnar istället... Vi har iaf 2 styckna kanonmentorer och ett gäng med bra lärare... Vissa äter frukost inne på lektionerna, och vissa andra fikar o.s.v.... :)
Får Ni Ha Nåt Kul På Era Skolor.
vi får skejta på rasterna :P
jäklas med läraren är skit roligt.
på min skola får vi aldrig har roligt :(
Tja,det enda kul er att sitta po toa och tralla hogt so att alla hor,skitkul. :lol:
Vi får spela pingis på rasterna alltid nåt :)
Vissa lektioner fick vi det ja. Men med andra lärare så nej. De ville att vi skulle lära oss. Men skolan hade förut en massa ståhej till varje år. OS spel t.ex.
Men inget direkt kul nej.
vi har jättekul för en del lärare är jävligt farliga å reta så vi retar dom :D kom ihåg en gång när micke en kompis till mig bankade på saldörren läraren som heter milan blev fly förbannad tog korridoren på f*n 3 sec fick tag i micke bokstavligen kastade ner han för trappan å slängde in han på expiditionen
sen har vi speciellt min klass i 7:an var vi i tidningen ofta ;0
elr hade ska ju börja på ny skola nu aja baba högavång :(
Va f*n er det for lerare som kastar ner barn for trappan?!
Vi har jättekul när vi slutar.
↗ till inläggetja han e en damplärare har f*n sparkat av vissa ben på borden i hans sal har han gjort :lol:Va f*n er det for lerare som kastar ner barn for trappan?!
Alldrig det fins inget kul där.
de roligaste vi har haft på vår skola var nog när min kompisar brännde ner gjärde backom fotbolls planen...första april :lol:
↗ till inläggetÖh, konstigt att inte rektorn märkt nåt.Va f*n er det for lerare som kastar ner barn for trappan?!
Lite sent för första april vet du väl Enrico :kung:
Nepp en stenhård j*vla tråkig skola...
Nää... eller jo!
Ibland slutar vi tidigare.
i förrigår fick vi bränna hål på ett papper med ett förstorings glas! :D
på rasterna gör jag bara nått..
Lite utflykter då och då,men annars inte så himla mycket "roligt".
↗ till inläggetJag själv anser att min skola är slösaktig, man får göra väldigt många skolresor och mindre utflykter, man behöver inte betala så mycket där.
Ack, min skola är inte så stor, ett av skälen.
Annars flyter det på för det mesta, och man får ju umgås med en hel del i skolan så det känns bra där.
"Roligt"? Ack, det finns vissa lärare som är väldigt uppfinnsrika och ger lyft till hela lektionen och DÅ gillar man att undervisas av just dem, man är ju där ändå för att få kunskap och erfarenheter för livet.
Och så en gång till, på svenska?
Min skola är la ganska kul, då och då.
Nu så får vi ha nästan vad vi vill. Våran nya lärare är asschysst. Min gammla lärare blev skitsur om hon hörde någon mobilringa.