↗ till inläggetJag tror nog att du skulle kunna bli "smittad" av den datorn om ni delar filer. Sen om det är virus i nätverket är en annan femma.Tjenare! Har lite frågor som nån kanske vill svara på. Kan inte så mycket om datorer men ändå.
1. Kan det vara så att jag som använder mac, kan göra så att andra som använder samma nätverk får virus? Jag vill alltså inte gör detta, undrar bara om det kan hända. :P
2. Och på vilka sätt kan det påverka mig om en annan dator på nätverket har virus?
Guide För Att Slippa Virus/Spyware
↗ till inläggetF-Secure är värre en va pop-up virusen själva!häller med!
akta er för F-secure !
vi har det på en av våra datorer och är är ett utrag från när man får virus(ungefär :P )
Varning du har fått virus! jag välljer radera den angripna filen Behandlar filen... Vi orkade inte ta bort viruset !
Jag hatar det virus skyddet
(det är inte riktigt så det går till :P )
Avira är inget som jag rekommenderar. När jag hade ett virus i system filen "winlogon.exe" valde Avira att ta bort hela filen utan varning. Blev tvungen att formatera om allt. :(
Lite till frågor.
Kan virus påverka internet uppkopplingen?
Och om jag är på någon sida, kan jag göra så att andra som har PC och som använder samma nätverk, får virus även fast jag som använder Mac inte får det. Notera att jag inte vill göra det.
↗ till inläggetLite till frågor.
Kan virus påverka internet uppkopplingen?
Och om jag är på någon sida, kan jag göra så att andra som har PC och som använder samma nätverk, får virus även fast jag som använder Mac inte får det. Notera att jag inte vill göra det.
Nej, det går varken på Mac eller Windows.
Är avast ett bra virusskydd?
↗ till inläggetÄr avast ett bra virusskydd?
Ja.
Är inte denna tråd från 2006 lite utdaterad?
Måste väl finnas bättre virusskydd nu, eller så kanske inte detta som han beskrev på guiden, inte gäller längre. Eftersom virus, trojaner och allt sådant blivit allt smartare?
Vet inte om någon bryr sig om den här tråden längre men jag kan starkt rekommendera Avast. Funkar bra för mig även om det är gratis versionen.
Mycke problem med avast..
Grym guide :)
Xvirus anti-malware free och ett bra Av program kommer att skydda vem som helst bra.
Jag kan hjälpa dig att rensa datorn från malware
=) hello
kaspersky e kanon bra
Shutit10 e bra för windows 10 o stänga av massa onödiga updates osv, kolla in det
Avast gratis versionen?
↗ till inläggetAvast gratis versionen?
Är bra
Släng ut den genom fönstret