💬
Logga in
Fuska.se

Dark Alliance

20 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Har ni kört det? Felet med det spelet är att det ät kort men om någon mer har det så hör av er.

22 Oct 2003
Nivå 4 · Lärling

Jag har det och har varvat det två gånger =) en gång med alven en gång med Dvärgen...

Fullständiga namnet är faktiskt, Baldurs gate: Dark alliance...

Jo visst det är kort!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Ja jag vet och det är synd att det är så kort Ir??

Nivå 4 · Lärling

Jo det är det, det är överdrivet kort, men på datorn är det lite roligare tror jag, lite mer realism.. och förresten, finns det inte Dark Alliance 2 eller nåt?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

Inte vad jag vet men jag tror och hoppas att det ska komma

Nivå 4 · Lärling

Okej, tack för svaret ändå...

Vilken gubbe klarade du spelet med?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Jag har klarat av det med human håller på med de andra

Nivå 4 · Lärling

Human? Människan alltså, Vahn är hans namn om du undrar.. =)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

Ja jag har inte lärt mig allt än

27 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

jag har det, jag och min låtsaspappa spelar med dvärgen och alven, men vi har inte klarat spelet än.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11
jag har det, jag och min låtsaspappa spelar med dvärgen och alven, men vi har inte klarat spelet än.

Vart är ni någonstans då och vad har ni för saker?

Nivå 3 · Lärling

vi har dvärgen: halvbra rustining, battleaxe, leather helmet, padded leather gloves. atackerar direkt.

Alven: halvbra rustning, masterwork staff, paddedn leather helmet, leather gloves. står och skjuter magi

vi är i Sewers level 2 eller 3, och har precic mött en arme av gröna blobbar som äter(?) dvärgen, och han dör direkt. alven står och skjuter magic missiles och går sen till sparpunkten och återupplivar dvärgen.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13
vi har dvärgen: halvbra rustining, battleaxe, leather helmet, padded leather gloves. atackerar direkt.

Alven: halvbra rustning, masterwork staff, paddedn leather helmet, leather gloves. står och skjuter magi

vi är i Sewers level 2 eller 3, och har precic mött en arme av gröna blobbar som äter(?) dvärgen, och han dör direkt. alven står och skjuter magic missiles och går sen till sparpunkten och återupplivar dvärgen.

med alven så ska ni ha eldhänderna för det tar mycket mer liv på dem, men det tar mer mana så om ni kör 2 så dvärgen ska vara bra på närkamper och alven ska ha bra magier det är bara ett tips som jag och en kompis gjorde och då gick det kit bra för oss

Nivå 3 · Lärling

vi kör multiplayer, så det går ganska bra. Vet du möjligen vad det är för alternativ på fuskmenyerna?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15
vi kör multiplayer, så det går ganska bra. Vet du möjligen vad det är för alternativ på fuskmenyerna?

nej det gör jag inte

Nivå 3 · Lärling

vet du hur jag ska göra? min jobbiga låtsaspappa bara tjatar om att vi måste fortsätta ner i kloakerna.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17
vet du hur jag ska göra? min jobbiga låtsaspappa bara tjatar om att vi måste fortsätta ner i kloakerna.

Ni ska forsätta och sen kommer ni ner till något annat det är as långt tills bossen kommer så ni får spela ett tag till innan ni klarar av första värden

Nivå 3 · Lärling

kan du förklara litet mer? :?:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #19
kan du förklara litet mer? :?:

om ni är på level 2 så ska ni ner ca 4 våningar till, men det är bara en vånging som är kloak, men efter det så kommer det ett ställe som heter Crypt och då ska man gå så långt ner det bara går sen kommer ni till en orb som ni ska ha sönder som är ganska svår, men innan ni kommr dit så får ni ett bra vapen så använd det skriv igen när du behöver mer hjälp

Nivå 3 · Lärling

hur långt är spelet? är det bara kloakerna?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in