Hoppa till innehåll

Regler För Användarnamn


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har sett många konstiga användarnamn här på fuska. Jag stör mig lite på det ibland, vissa heter bara massa tecken, andra kanske bara nummer. Jag vet andra sidor som har regeln att ett man måste innehålla 75% bokstäver (a-ö). och får inte innehålla mer än 10% tecken som inte är bokstäver eller siffror (._-#"¤>| m.m.)

 

Det skulle bli mycket snyggare forum där de flesta har normala namn, det skulle vara mycket lättare att komma ihåg namnen. Det skulle vara mycket lättare att prata med folk utan att säga fel eller inte veta namnet.

 

Det borde också inte vara tillåtet att ha ett namn på över 15 tecken. 15 tecken är ändå till exempel: "The Super Player!", vilket ändå är mycket. När det närmar sig 20, till exempel: "The Super Duper Player!", blir det för mig lite för mycket för att de ska se klokt ut. Jag har även sett namn långa som "The Super Duper Hyper Player!", och då är det på tok för långt.

 

Jag tror dessa regler skulle vara viktiga för fuska, dels för att de gör kommunikation lättare och det ser framför allt mycket snyggare ut. Om man skulle råka missa reglerna när man reggar sig, bör man dock inte bli varnad, snarare tillsagd att byta namn. Det är ju ändå inte så många som heter något "Oriktigt" så det skulle inte vara så svårt att införa. De som redan heter så kan till exempel få byta man gratis.

 

/Xade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...