💬
Logga in
Fuska.se

Regler För Användarnamn

107 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Trådstartare #21

Mellanslag är inget fel. Namn som till exempel "The One" är ju okej.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

ja för sjutton!!! det finns tillochmed folk med mellanslag i namnet (eller annat mellanrum) Skitstörande!

Mellanrum är snyggare än _ och annat skit bara det inte ser ut så här I Am a King_. Men det kan vara snyggt med ett mellanrum i namnet och då är det inte heller så skitstörande, exempel Silver Star.

Mellanrum är bra om man inte överdriver med dom. =)

Så tolkar ni mitt namn som fel för att jag har en 0:a istället för ett O.

Jag tycker det var en bra ide som Xade sa.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Så tolkar ni mitt namn som fel för att jag har en 0:a istället för ett O.

Jag tycker det var en bra ide som Xade sa.

Ditt namn är enligt mig helt ok då 80 % innehåller bokstäver och det resterande 20 # siffror. :P

7 Jul 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det betyder att jag har för långt namn..???

Det är en bra idé men de som har för långa, för mycket siffror m.m de borde väl få en chans att byta då.

Jag kan gärna byta namn.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Bra idé, jag har en del siffror i mitt användarnamn men jag skrev fel när jag registrerade mig, det ska vara en nolla mindre. Men vem orkar med sådana här användarnamn: ║╔╗║╚╝║╔╗║ ?

JAG ORKAR MED DET! ANTAGLIGEN! varför stör ni er på det? ......................
Nivå 6 · Fuskare

Att inte ha MELLANRUM är väl lite överdrivet, även om jag mer än gärna skulle vilja byta namn, annars e det en bra idé!

Nivå 3 · Lärling

nån som kontaktat admin om det här så kan han få ge en komentar om vad han tycker.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Trådstartare #30

Puck0, jag ser ditt namn som helt okej, även de namn med mellanrum.

Jag tycker också såklart att alla som har ett användarnamn som är "ogiltligt" borde få byta gratis ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är bra att man kan ha mellanrum och använda å,ä och ö på den här sidan. Vet ingen annan internet-sajt där man kan det.

Det är bra att man kan ha mellanrum och använda å,ä och ö på den här sidan. Vet ingen annan internet-sajt där man kan det.

Nivå 3 · Lärling

Bra idé,men jag köper inte riktigt det där det blir så mycket enklare att komma ihåg namnen.

Om ni verkligen vill chatta med en person med ett krångligt namn så skriv ner det bara.

Men bortsett från det så är det en bra idé.

Nivå 3 · Lärling

Duger inte mitt namn #92 eller moderatorn #21

Senast ändrad:

Det åter i alla fall verkligt eller vad tycker ni?

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Men alla vet inte vad sunt förnuft är. Det finns ju avatarregler och signaturregler, man kan ju lägga in en liten del där som heter användarnamnregler.

vad ovanligt att du stör dig på nåt.

jag stör mig på DIG.

↗ till inlägget

Bra idé, jag har en del siffror i mitt användarnamn men jag skrev fel när jag registrerade mig, det ska vara en nolla mindre. Men vem orkar med sådana här användarnamn: ║╔╗║╚╝║╔╗║ ?

Jag stör mig på att jag inte kan uttala ditt namn och för det andra att det är onödigt komplicerat. :(

Nivå 4 · Lärling Moderator

Fyfan vad glad jag skulle bli om den regeln infördes, då skulle jag äntligen kunna byta mitt namn! (Utan att skicka typ 50 miljoner j*vla sms)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel.

Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv.

The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej.

8 Jul 2006
↗ till inlägget

Låter som en väldigt dålig idé. Det finns många onlinegamers här som gärna vill ha sitt "nick" även här, i stället för att hitta på annat. Det är trots allt en spelcommunity/forum, inget rollspel.

Jag tycker att alla nick är okej, bara de inte är vulgära eller nedsättande samt möjligvis helt slumpmässiga tecken, till exempel "hohmiadhadagda" eller "24937873856" osv.

The_heroin tycker jag att man ska kunna heta, i princip alla på detta forum vet eller lär sig antagligen i framtiden vad det är. Bara man inte lurar i någon som inte vet vad det är att det t.ex. är bra för en, borde det vara okej.

Allting som inte är tillåtit här i världen borde inte vara acceptabelt att heta på ett forum, några exempel på förbjudna namn "Mord, Misshandel, Våldtäkt, knark etc.".

Vad dålig ide!!! NEEEEJ!!! NEEEJ!!!

Då kan jag inte heta AntonJ3000

DÅLIG IDE!!! DÅLIG IDE!!!

JÄTTE DÅLIG IDE!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in