Corpsgrinder Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Så du menar att inte ditt gör det då eller #92 :meddum: Ehh ok,har du sett dit namn da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 man borde få hetta vad man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) Aa, bra ide :P Sånna namn som "%12345678987654321" låter väldigt konstigt Redigerat 14 Juli 2006 av Globenz0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 man borde få hetta vad man vill Håller med >.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn. I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn. I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet. Alltså duger mitt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 ║╔╗║╔╗║╔╗║ är bara ett jobbigt namn man blir irriterad av, namnregler borde införas! Sa jag inte det? Jo, jag sa att du orkarde kopiera det... -.- Om du vill byta namn så byt då, om du inte har fuskamynt till det så köp eller spara. Om du inte redan gör det förstås. Eller så kanske du vill att dessa regler ska införas och alla som har ett namn som bryter mot reglerna ska få byta gratis så du kan göra d? Bara en tanke :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn. I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet. Alltså duger inte ditt namn då tecknet # inte är en bokstav eller en siffra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Om något namn bryter mot någon tillämplig regel så ser admin till att den användaren får ett nytt namn istället. I övrigt är det bra med en regel för längden på användarnamnet men det får man i så fall lägga in vid reggningen så att det rent fysiskt är omöjligt att ha för långa användarnamn. I övrigt får väl folk heta vad de har lust med men personligen är jag emot alla som heter i princip samma sak, så tillvida att det finns risk för ihopblandning. I övrigt så rekommenderas bara tecknen A-Z 0-9 i användarnamnet. Vad är # för nått da :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 ║╔╗║╔╗║╔╗║ är bara ett jobbigt namn man blir irriterad av, namnregler borde införas! Bara för att man säger att ett namn är jobbigt, betyder det att man automatiskt inte orkar kopiera det då eller? #92 - # betyder nummer, till exempel 3# mini fuskare. Det används också till telefoner som fyrkant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Alltså är # ett nummer så what is the problem??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag har inte sagt att det är ett problem, men en del stör sig på namn som innehåller endast tecken och siffror. Det var därför den här tråden startades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.